کد خبر : 19630
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

معاون وزیرصمت: تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

معاون وزیرصمت: تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند
فرهیدزاده:فرماندهان جنگ اقتصادی در کشور تولیدکنندگان هستند که علی‌رغم تحریم ها و مشکلات تخصیص ارز، فعالیت می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
حسین فرهید زاده،در هفتمین مراسم اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان گیلان گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه ای داریم و علاوه بر آن تولید کنندگان با مشکلاتی مانند تخصیص ارز نیز مواجه هستند اما با این وجود کشور و حاکمیت به رفع این مشکلات و توجه به مصرف کننده و رفاه آنها تاکید دارد.
وی با اشاره به شعارسال “رشد تولید، مهار تورم”،افزود: تولید کنندگان می توانند در این زمینه نقش موثر و سازنده ای داشته باشند.
فرهید زاده ادامه داد: با رشد تولید می توان به مهار تورم و به دنبال آن رفاه، ایجاد ثروت و حمایت از مصرف کننده دست یافت.
وی افزود: تولید کنندگان انسانهای شریف هستند که خیلی به سود فکر نمی‌کنند و باید مسیر تولید را برای آنها تسهیل کنیم.
معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تقدیر از واحدهای منتخب دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف گنندگان، گفت: این جایزه اهمیت چندانی دارد چون در اصل این واحدها از مصرف کننده جایزه دریافت می کنند.
وی با تاکید بر حمایت از فعالان حامی مصرف کننده، یادآورشد: در تعامل بین تامین و عرضه و تقاضا، باید فضا را مدیریت و فرهنگ سازی کرده و بحث توجه به مصرف کننده را هم نهادینه کنیم و با استفاده از روشهای علمی آنچه حق است رعایت شود.
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گیلان یکی از ادارات پیشتاز در زمینه حمایت از تولیدکنندگان است که با برپایی برنامه های مختلف از جمله تقدیر واحدهای منتخب، نقش مهمی در فرهنگ سازی و حمایت از مصرف کنندگان ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: این استان با اجرای برنامه های بازرسی و نظارت هم در بخش تنظیم بازار وضعیت خوبی در سطح کشور دارد.
وی که به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار کشور نیز فعالیت می‌کند،گفت: در این ستاد موضاعت مختلف، مشکلات تولید کنندگان در سطوح مواد اولیه، جهاد کشاورزی، لوازم خانگی بررسی و کارشناسی شده و سعی خواهیم کرد تا راهکار مناسب برای تعامل بخشی در جهت جلوگیری از اجحاف حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان ارایه دهیم.
در هفتمین مراسم اعصای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف گنندگان گیلان از دو واحد فعال در زمینه تولید دارو ، واحد “کاسپین تامین” و واحد ” سبحان آنکولوژی” و واحد “دستکش گیلان” (فعال در زمینه تولید دستکش) تقدیر و قدردانی شد. همچنین در این مراسم از واحد “سیمان خزر” فعال در زمینه تولید سیمان و جهان ارتباط شمال” (فعال در زمینه خدمات پس از فروش) و “گروه صنعتی نوشینه” (فعال در زمینه صنایع غذایی) تقدیر و قدردانی شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.