کد خبر : 28523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۲

رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان:

اجرای طرح ملی “بانو توانا “در استان گیلان

اجرای طرح ملی “بانو توانا “در استان گیلان
اسماعیلی:ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند با اجرای طرح ملی"بانو توانا "

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان در گفتگویی با خبرنگاران گفت:طرح ملی “بانو توانا “یک طرح سراسری است که در کل کشور به طور همزمان اجرا می شود و از اهداف این طرح ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند،توجه بیشتر به ورزش بانوان با محوریت سالمندی می‌باشد.

هاشم اسماعیلی افزود:از آنجایی که سالمندان بیشتر دچار کم تحرکی هستند بنابراین جامعه هدف ما افراد بالای ۶۰ سال می‌باشند و برای آشنایی بیشتر این افراد با روش‌ها و فنون بروز آب درمانی اجرا می‌گردد.

اسماعیلی ادامه داد:در این طرح از تمرینات منظم کششی،مقاومتی و تمرینات آی چی با سطح و شدت متوسط استفاده خواهیم کرد که تمرینات آی چی برای تقویت کل بدن و آرامش ذهن در آب اجرا می‌شود و شامل تمرینات مقاومتی همراه با تنفس های عمیق است که به صورت ایستاده در نقطه ای از استخر که آب در حد شانه‌هاست ،اجرا می‌شود.

وی در خصوص زمان اجرای طرح بانو توانا گفت:مدت زمان اجرای این طرح ۸ هفته (هفته ای دو جلسه) و در کل ۱۶ جلسه در نظر گرفته شده که دو ماه به طول می‌انجامد.

اسماعیلی در پایان عنوان نمود:امیدوارم نتایج مثبت درمانی زیادی را در بر داشته باشد و بتوانیم این طرح‌ها و دوره‌ها را استمرار بخشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.