کد خبر : 26583
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

جذب 43 هزار و 500 مشترک گاز طبیعی در گیلان

جذب 43 هزار و 500 مشترک گاز طبیعی در گیلان
جمال نیکویی:جذب مشترک گاز نسبت به سال پیش از آن حدود 9 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:
عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام جذب مشترکین جدید در سال 1402 گفت: با جذب این تعداد مشترک در سال گذشته، مجموع مصرف کنندگان گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و 266 هزار مشترک افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان جذب مشترک گاز نسبت به سال پیش از آن حدود 9 درصد رشد داشته است،گفت: علیرغم پایان عملیات گازرسانی به شهرها و نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در روستاهای استان، این شرکت با برنامه‌ریزی مدون برای برخورداری همه مشترکین در سراسر استان تلاش می‌کند.

جمال نیکویی با اشاره به اینکه با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای استان هم اکنون 97.45 درصد خانوارهای روستایی گیلان (در 2 هزار و 157 روستا) برخوردار از گاز طبیعی هستند، اظهار داشت: در سال گذشته 37 روستا به جمع مناطق گازدار گیلان افزوده شد که این مهم با تلاش همه پرسنل و پیمانکاران شرکت گاز و همراهی شایسته نهادهای دست‌اندرکار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان میسر شده است.

مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه از همه مشترکین و مصرف کنندگان به ویژه مشترکین جدید گاز درخواست کرد تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، شرکت گاز را در زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر یاری رسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.