کد خبر : 28672
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

خانه محیط زیست گل‌های داوودی رشت برتر کشور

خانه محیط زیست گل‌های داوودی رشت برتر کشور
خانه محیط زیست گل های داوودی رشت بعنوان یکی از خانه های محیط زیست برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در اردیبهشت ماه سال جاری همایشی با هدف تجلیل از مدیران اجرایی و خانه‌های محیط زیست برتر کشور در استان لرستان برگزار می‌شود که خانه محیط زیست گل‌های داوودی رشت به عنوان خانه برتر توسط داوران انتخاب و واجد تقدیر در همایش شناخته شد.
ریحانه داوودی، مدیر اجرایی خانه محیط زیست گلهای داودی در این خصوص گفت: امروزه با توجه به وجود بحران‌های زیست محیطی،حفاظت از محیط زیست یک امر حیاتی تلقی می‌شود. با تاسیس خانه محیط زیست می‌توان به آموزش‌های همگانی و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست کمک‌های شایانی نمود. در واقع مردمی سازی امور محیط زیستی و جلب مشارکت عموم افراد جامعه را می‌توان به عنوان برجسته‌ترین اهداف تاسیس خانه‌های محیط زیست درنظر گرفت.
وی افزود: با تاسیس خانه‌های محیط زیست در مدارس و ارتباط مستقیم با دانش آموزان،راه تعلیم و آگاهی بخشی به آنها و انتقال فرهنگ حفظ محیط زیست به خانواده‌ها هموارتر می‌شود. از این رو می‌توانیم در آینده ای نه چندان دور با همکاری و همراهی این نسل آگاه،شاهد طبیعتی سالم‌تر باشیم.
داوودی در پایان اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش مهارت‌های کاربردی به دانش آموزان پیشنهاد می‌شود “زنگ مهارت‌های زندگی” مانند سایر دروس در برنامه درسی مدارس گنجانده و در آن به موضوعات مرتبط با محیط زیست پرداخته شود.
برگزاری کارگاه‌های آموزش حفظ محیط زیست در زنگ مهارت‌های زندگی می‌تواند موجب گسترش فعالیت خانه‌های محیط زیست در تمام مدارس شود.

 

منبع:روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.