کد خبر : 16593
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵

لیائی:آمادگی در ارائه خدمات پستی در مساجد کشور

لیائی:آمادگی در ارائه خدمات پستی در مساجد کشور
مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان گیلان با آیت الله #رسول_فلاحتی نماینده ولی فقیه‌ در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون وزیر ارتباطات دیدار با ائمه جمعه را از اولویت‌های سفرهای استانی خود دانست و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون جهاد تبیین، در سفرهای استانی نسبت به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست به محضر علما اقدام می‌کنیم.
وی با اشاره به قرار داشتن در هفته پست، از کارکنان پست بعنوان زحمتکش ترین و پرتلاش‌ترین کارمندان دولت یاد کرد و افزود : از مسئولین استانی انتظار داریم تا از زحمات خادمین پست حمایت معنوی صورت پذیرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین با بیان اینکه تعامل خوبی فی مابین شرکت ملی پست و نهاد سیاست گذاری ائمه جمعه برقرار است، افزود: شرکت ملی پست آمادگی دارد به منظور تقویت پایگاه نماز جمعه نسبت به ارائه خدمات پستی در مساجد و محل برگزاری نماز جمعه اقدام نماید.
آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های کارکنان پست به ویژه کارکنان خدوم پست گیلان اظهار داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای پست در چند عرصه مهمتر دیده می‌شود و امانت داری، سرعت و تنوع در ارائه خدمات به مردم را از دستاوردهای شرکت ملی پست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست .
وی افزود: امروز فعالیت پست به درازای زندگی مردم است و بخش‌های مختلف زندگی مردم با پست آمیخته شده است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین اجرای طرح های جدید خدمات پستی که جلب رضایت مردم را بر داشته باشد خواستار شد.
آیت الله فلاحتی ارائه خدمات پستی در نماز جمعه را تکریم مردم دانست و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد.
وی افزود: پست می‌تواند در عرصه های گوناگون فرهنگی مثمر ثمر واقع شود.
نماینده ولی فقیه در استان ارتباط پست با مردم و اطمینان مردم به پست را از ظرفیت‌های فراوان این سازمان برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم برشمرد و زحمات موزعین امانتدار پست را که در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی فروگذار نیستند قابل ستایش خواند.

 

 

دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.