کد خبر : 27850
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۱

انتشارات ارشدان منتشر کرد:

مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی منتشر شد

مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی منتشر شد
کتاب مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی به قلم دکتر جلیل علی‌اکبری منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

کتاب مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی به قلم دکتر جلیل علی‌اکبری منتشر شد.

دکتر علی اکبری مدرس دانشگاه در فصل اول کتاب به مباحثی همچون داده‌ها‌ی اطلاعاتی، تفسیر مفاهیم داده،اهمیت دانش در سازمان‌ها و بیان روش‌های اطلاعات با کیفیت پرداخته است.
مولف در فصول دوم و سوم نیز در خصوص سبک‌های مدیریت،برنامه‌ریزی، انواع شیوه‌های بانکداری، بانکداری نوین، بانکداری آنلاین بانکداری اقتصادی و صندوق قرض الحسنه اشارات علمی داشته است.
نویسنده کتاب مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی، در فصل چهارم با اشاره به مدیریت دانش و فرهنگ کسب و کار به محدودیت‌ها و مشکلات دانش در کسب و کارهای جدید به بیان بهبود سیستم مدیریتی در این مباحث می‌پردازد و در فصل پنج کتاب نیز به مدل جریان دانش در صنعت بانکداری و پیا‌ه سازی سیستم مدیریت فناوری اطلاعات در بخش بانکی و دستیابی به سطح مطلبوب مدیریت و مدیریت دانش مشتری و وفاداری مشتری اشارات علمی داشته است.
مدیریت دانش با رویکرد نظام‌های مالی و بانکی و اقتصادی توسط انتشارات ارشدان در چاپ اول به تعداد هزار نسخه و ارائه به صورت آنلاین برای مشتاق علم اقتصاد و دانش مالی ارائه شده است و دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت مالی، بانکداری و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فرو‌شی‌ها و یا سایت آنلاین انتشارات ارشدان نسبت به دریافت کتاب اقدام نمایند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.