کد خبر : 21870
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از سه مجتمع تولیدی صنعتی:

واردكننده‌هایی كه به تولید‌كننده تبدیل شدند

واردكننده‌هایی كه به تولید‌كننده تبدیل شدند
واحدهای تولیدی طی سال‌های اخیر براساس قوانین و مقررات مناطق آزاد اقدام به انتقال تکنولوژی و تولید کالا نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمدسجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از سه شرکت تولیدی صنعتی که مراحل تولید آزمایشی خود را جهت شروع به کار رسمی طی می‌کنند،بازدید به عمل آورد.
در این برنامه کاری که معاون و مدیران معاونت اقتصادی،مدیران حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حضور داشتند، مدیرعامل سازمان با حضور در شرکت های مزبور از آخرین مراحل ساخت و بهره‌برداری آنها آشنا شده و در جریان کمیت و کیفت اقدامات در حال انجام قرار گرفت.
سیاهکارزاده و هیأت همراه وی از شرکت پرین پوشاک که در زمینه تولید پوشاک مشغول به فعالیت می باشد، شرکت های وزین آریان رهام تولید کننده یخچال صنعتی و پارس ابزار تندیس که در حال تولید ابزارآلات صنعتی است بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت تولیدات آزمایشی سه مجموعه تولیدی فوق قرار گرفت.
از نکات جالب واحدهای تولیدی فوق اینکه هر سه مجموعه از شرکت‌های واردکننده کالا و محصولات در حال تولید خود بودند که ظرف سال‌های اخیر با ارائه مشاوره‌ها و مشوق‌های حمایتی سازمان منطقه آزاد انزلی که براساس قوانین و مقررات مناطق آزاد و در راستای اجرای اسناد بالادستی همچون ماده 11 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید کالاهایی نمودند که از سوی آنها به داخل کشور وارد می‌شد.

منبع:مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.