کد خبر : 14030
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

معصومه نیک‌کار

آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ورزشی در شهرستان املش

آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ورزشی در شهرستان املش
برای شروع سالن چند منظوره ورزشی ویژه مدارس دخترانه که درزمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در مدرسه کوثر آزاربن از بخش رانکوه املش احداث می شود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پویشگران گیل:
عملیات اجرایی سه پروژه ورزشی شهرستان املش ظهر امروز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستانی و مردم آغاز شد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان املش در حاشیه آیین کلنگ زنی سه پروژه ورزشی در مدارس شهرستان املش گفت: این پروژه‌های ورزشی با عنوان طرح‌های سردارشهید سلیمانی با نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲ هزار و یکصد فضای ورزشی درون مدرسه ای درکشور است.
محمد کریمی پور افزود: برای شروع سالن چند منظوره ورزشی ویژه مدارس دخترانه که درزمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در مدرسه کوثر آزاربن از بخش رانکوه املش احداث می شود یک میلیارد تومان اعتبار و برای شروع احداث چمن مصنوعی مدرسه ساعی ازبخش مرکزی املش درزمین به مساحت ۶۰۰ مترمربع ۱۵۰ میلیون تومان و همچنین برای زمین ساحلی مدرسه شهید علیپور جورکاسر ۷۵ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نیاز است آموزش و پرورش املش برای احداث کامل این پروژه ها ازتمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند البته این اعتبارات بخشی ازاعتباراتی است که وزارت آموزش و پرورش تقبل کرده و ماهم باید سهمی و نقشی در باقیمانده اعتبارات داشته باشیم.
شهرستان املش ازشهرستانهای شمالی کشور است که باتولید ۳۲ درصد چای کشور به عنوان بزرگترین تولید کننده چای کشور ودومین تولید کننده فندوق کشور با ۲ بخش مرکزی ورانکوه و با جمعیت ۴۴ هزارنفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.