کد خبر : 17316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

مدیرکل صمت گیلان:کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی داخلی تحسین‌برانگیز است

مدیرکل صمت گیلان:کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی داخلی تحسین‌برانگیز است
پورحیدری:در زمینه تولید انواع کولر گازی و رادیاتور به ارزش۳۰۰ میلیارد تومان در رشت سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
تیمور پورحیدری ضمن بازدید از خطوط تولید جدید شرکت ایران رادیاتور گفت: کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی گیلانی تحسین برانگیز است و قابل رقابت با محصولات خارجی می‌باشد.
وی با گلایه از اینکه برخی تبلیغات منفی علیه محصولات داخلی وجود دارد، افزود: خوشبختانه محصولات صاحب نام گیلانی امتحان خود را پس داده است و انتظار می‌رود از محصولات چنین شرکت‌های با سابقه و معتبر از سوی مردم حمایت شود.
مدیرکل صمت گیلان افزود: وجود کالاهای قاچاق ضربه جدی به محصولات و تولیدات داخل وارد می‌کنند هرچند سامانه جامع تجارت جهت رهگیری این کالاها می باشد و تا حد زیادی موفق بوده و با این همه این اوصاف به عنوان مثال محصول کولر گازی این شرکت از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات قاچاق خارجی رقابت دارد باز هم از وجود کالای غیرمجاز و قاچاق آسیب می بیند.
تیمور پورحیدری طی بازدید از خط تولید کولر گازی افزود: محصول جدید این شرکت یعنی کولر گازی ایستاده در ظرفیت‌های ۳۶، ۴۸ و ۶۰ هزار در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد و هم اکنون انواع مشعل های صنعتی را نیز در حال تولید دارد.
مدیرکل صمت گیلان با گلایه برخورد برخی نهادها در مواجهه با چنین شرکت‌های بزرگی تصریح کرد: فعالیت و پویایی شرکت‌های بزرگی همچون ایران رادیاتور؛ ضامن فعالیت سایر شرکت‌ها می‌تواند باشد به عنوان مثال یک شرکت با ۷۰ نفر اشتغال یکی از قطعات پکیج دیواری را تولید می‌نماید و شرکت دیگر ۴۰ درصد ظرفیت تولید خود را به تولید برخی محصولات پلاستیکی این شرکت اختصاص داده است و همچنین ۵ شرکت کارتن سازی و یک شرکت پالت سازی محصولات خود را به ایران رادیاتور جهت بسته‌بندی محصولات آن ارسال می‌کنند.
پورحیدری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت ایران رادیاتور با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان از سال گذشته آغاز گردیده است و در چند ماه آینده شاهد راه اندازی طرح توسعه این طرح جدید با اشتغال ۱۰۰ نفری خواهیم بود.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.