کد خبر : 13621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

معصومه نیک‌کار

خدمات هلال‌احمر گیلان در نجف به۳۰ هزار زائر اربعین

خدمات هلال‌احمر گیلان در نجف به۳۰ هزار زائر اربعین
تاکنون افزون بر هزار و ۶۰۰ نفر در مرکز درمانی این جمعیت به دلیل گرمازدگی خدمات دریافت کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از بهره‌مندی افزون بر ۳۰ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات مرکز درمانی این جمعیت در نجف اشرف خبر داد.
هادی سلیمی اظهار کرد: مشکلات تنفسی، پوستی و گرمازدگی از مهمترین خدمات تیم اعزامی هلال احمر استان گیلان به زائران مراجعه کننده در مرکز درمانی این جمعیت مستقر در نجف اشرف است.
وی با اشاره به فعالیت ۵۷ نیرو در مرکز درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان در نجف اضافه کرد: در این مرکز پزشکان متخصص اعم از طب اورژانس، زنان، ارتوپد و اعصاب و روان حضور دارند که به مراجعه‌کنندگان خدمات مورد نیاز ارایه می‌دهند.
مدیرعامل هلال احمر گیلان بیشترین خدمات با مراجعه بیش از ۱۴ هزار نفر به پزشک عمومی ارایه شد، خاطر نشان کرد: تاکنون افزون بر هزار و ۶۰۰ نفر در مرکز درمانی این جمعیت به دلیل گرمازدگی خدمات دریافت کردند.
وی با بیان اینکه پزشکان مستقر در مرکز درمانی این جمعیت علاوه بر ارایه خدمات تخصصی در صورت نیاز نسبت به ویزیت عمومی نیز اقدام می‌کنند، اظهار کرد: خدمات مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در نجف به صورت شبانه‌روزی است.
سلیمی با اشاره به فعالیت مرکز درمانی جمعیت هلال‌احمر گیلان از ۳۰ مرداد ماه گذشته در صحن حضرت زهرا (س) اضافه کرد: این مرکز تا یک روز بعد از اربعین حسینی “شانزدهم شهریور” آماده ارایه خدمات به زائران حسینی است.
وی با اشاره به راه اندازی پویش زائر ۲ ویژه اربعین حسینی از مردم و خیرین نیکوکار خواست تا در اجرای این پویش تجهیزات پزشکی مازاد و داروهای خود را به خانه‌های هلال و شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر گیلان تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان پیش از این گفته بود: برای نخستین بار امسال به مناسبت اربعین حسینی مرکز درمانی هلال‌احمر استان در شهر نجف فعال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.