کد خبر : 27963
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:

سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به کارگران ارزشمندست

سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به کارگران ارزشمندست
پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با صدور پیامی فرارسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته و روز جهانی کار و کارگر (۵ لغایت ۱۲ اردیبهشت) فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت‌کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های صنعت کشور را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموده اند، استقلال کشور به تلاش کارگران بستگی دارد و درهر حوزه ای که کارگران باتلاش و با برنامه عمل کرده‌اند توانسته اند گامی بزرگ در توسعه کشور بردارند.

هفته کارگر، هفته یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر(ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی‌رسد و سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.

سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که خود را خادم کارگران بداند و از سلامت و امنیت شغلی آنها دفاع کند تا بتوانند با خلاقیت خود ایران اسلامی را بر فراز قله سعادت نگاه دارند.

ما خدمتگزاران حوزه درمان نیز با هدف آینده سازی و تبعیت از رویکرد توسعه ای مدیرعامل محترم سازمان در استان تلاش کرده ایم تا ضمن رسیدگی به امور درمان کارگران و بیمه شدگان،با توسعه مراکز درمانی آینده ای روشن برای استان رقم بزنیم.
بدینوسیله با تبریک هفته جهانی کار و کارگر ،از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران بخصوص کارکنان عزیز و گرانقدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه سازمان تامین اجتماعی گام برمی‌دارید، تقدیر نموده و دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می‌فشارم و امیدوارم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال” جهش تولید، با مشارکت مردم” نام گرفته،در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به بیمه شدگان گرانقدر تامین اجتماعی که اکثریت آنان کارگران زحمت کش این مرز و بوم هستند باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.