کد خبر : 8756
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

توصیه‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا

توصیه‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا
دید رانندگان با توجه به تاریکی شب و تیره بودن لباس عابران به مراتب محدود‌تر می‌شود و با یک اشتباه کوچک ممکن است حادثه‌ای جبران ناپذیر رقم بخورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس با وجود افزایش تردد‌ها در ایام تاسوعا و عاشورا عمل کنند..
به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: تمام کاربران ترافیکی اعم از عابران پیاده، رانندگان و موتورسیکلت سواران در ایام تاسوعا و عاشورا رعایت نکات ایمنی ترافیکی را رعایت کنند.
وی افزود: عابران پیاده نیز مخصوصا در طول شب باید با احتیاط بیشتری تردد کنند، زیرا دید رانندگان با توجه به تاریکی شب و تیره بودن لباس عابران به مراتب محدود‌تر می‌شود و با یک اشتباه کوچک ممکن است حادثه‌ای جبران ناپذیر رقم بخورد.
سرهنگ طالبی ضمن اشاره به حضور مامورین پلیس راهور در معابر شهری در ایام تاسوعا و عاشورا به رانندگان توصیه کرد با توجه به حضور شهروندان در خیابان‌ها و افزایش تردد‌ها همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند و با توجه به وضعیت شیوع بیماری و محدودیت‌های تردد از تردد‌های غیرضرور در معابر پرهیز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.