کد خبر : 22904
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان:

مدیری حق ندارد خود را وارد صحنه تبلیغات انتخابات کند

مدیری حق ندارد خود را وارد صحنه تبلیغات انتخابات کند
مدیران جهاد کشاورزی گیلان سرمایه گذاران حوزه کشاورزی را شناسایی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در جلسه شورای مدیران این سازمان مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان را به جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف کشاورزی استان مکلف کرد و استفاده از ظرفیت بخش دام و طیور، آبزی‌پروری، تولیدات گلخانه ای و صنایع تبدیلی را از جمله پتانسیل‌های قابل استفاده در این حوزه دانست.

صالح محمدی در نشست شورای مدیران این سازمان با تبریک میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و بزرگداشت روز پدر به استفاده از فرصت و امانت پست مدیریت در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ما خدمتگزاران ناب‌ترین و زحمتکش‌ترین بخش جامعه یعنی کشاورزان هستیم و باید از این فرصت و امانتی که در اختیار ماست برای خدمت به خلق استفاده کنیم.

وی با معرفی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان گیلان به عنوان بازوان اجرایی رئیس سازمان خاطرنشان کرد: باید در کارها از شورا و خرد جمعی استفاده کنید تا به برآیند مطلوب دست یابید.

محمدی منابع انسانی را سرمایه‌های یک مجموعه دانست و گفت: باید از این سرمایه‌ها محافظت کرده و برای حفظ آنان بکوشیم.

وی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان و معاونین این سازمان را از فعالیت به نفع کاندیدای خاص در انتخابات بر حذر داشت و گفت: سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه سیاسی نیست و هیچ مدیری حق ندارد خود را وارد صحنه تبلیغات انتخابات کند و اگر می‌خواهد در این زمینه فعالیت داشته باشد می‌تواند دراین مدت از مرخصی استفاده کند و هیچ مدیری حق ندارد تحت هیچ شرایطی امکاناتی را به کاندیدای خاصی ارائه دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه به تکلیف سازمان جهاد کشاورزی در کشت دوم پرداخت و گفت: طرح کشت علوفه در شالیزارها باید با نگاه استفاده از ظرفیت دانشگاه و تشکل‌ها و شناسایی عرصه‌ها و قابلیت آن هر چه سریع‌تر بررسی و آغاز شود.

محمدی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان را به جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف کشاورزی استان مکلف کرد و استفاده از ظرفیت بخش دام و طیور، آبزی‌پروری، تولیدات گلخانه ای و صنایع تبدیلی را از جمله پتانسیل‌های قابل استفاده در این حوزه دانست.

 

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.