کد خبر : 7068
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

پای سودجویان که بدنبال سفرهای خارجی بودند را از فدراسیون جودو قطع کردیم

پای سودجویان که بدنبال سفرهای خارجی بودند را از فدراسیون جودو قطع کردیم
گیلان قهرمانان بزرگی در این رشته داشته و دارد که با پشتوانه سازی و استعدادیابی، می‌توان قهرمانان بیشتری را در این استان شناسایی کرد که در این راستا از هیات جدید گیلان انتظار داریم در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس فدراسیون جودو از سوءاستفاده از اعتبارات این نهاد توسط عده ای خبر داد و گفت: پای بسیاری از افرادسودجو در فدراسیون جودو را که به دنبال سفرهای خارجی بودند، قطع کردیم.
آرش میراسماعیلی اظهار داشت: بعضی از افراد فقط به فکر منافع خود بوده و در این راستا به دنبال سفرهای خارجی و منافع شخصی بودند که دستشان را از فدراسیون قطع کردیم و به دلیل ایکنه منافع شخصی آنان به خطر افتاد، بر علیه فدراسیون و ورزش کشور اقدام کردند.
وی به رقابتهای بین‌المللی جایزه بزرگ روسیه اشاره کد و گفت: رقابت‌های جودو جایزه بزرگ روسیه مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود که جودوکاران ایرانی نیز، در آن مسابقات نیز حضور خواهند یافت که امید است نتایج خوبی را کسب کنند.

وی که برای شرکت در انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان به رشت سفر کرد، اظهار کرد: همچنین تیم ملی جودو در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رقابت‌های ورزشی کشورهای اسلامی حضور می‌یابد و از سوی دیگر، در صورت برگزاری بازیهای آسیایی نیز، با قدرت در آن رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد

رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: با توجه به تمامی مشکلات، ما کار خود را با قدرت ادامه می‌دهیم و هم اینک نیز بیش از ۱۰۱ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی جودو فعالیت دارند.
میراسماعیلی بودجه سال گذشت این فدراسیون را سه میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه 75 درصد این اعتبار جذب شد، اما توانستیم ۱۲ خانه جودو در کشور احداث کنیم.
وی به سایر برنامه های فدراسیون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان با شرکت ۴۰ جودوکار پایان یافت و هم اینک نیز حدود ۳۰ نفر از بانوان در اردوی تیم ملی در یزد حضور دارند و همچنین ۳۰ ورزشکار رده سنی جوانان در ارومیه و ۲۵ ورزشکار نیز در رده سنی بزرگسالان در تهران در اردو هستند.
رئیس فدراسیون جودو با انتقاد از بعضی از افراد سودجو اشاره کرد و گفت:
میراسماعیلی در ادامه به جودو گیلان نیز اشاره و بیان کرد: گیلان قهرمانان بزرگی در این رشته داشته و دارد که با پشتوانه سازی و استعدادیابی، می‌توان قهرمانان بیشتری را در این استان شناسایی کرد که در این راستا از هیات جدید گیلان انتظار داریم در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشند.
رئیس فدراسیون جودو به احداث خوابگاه جودو در گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر زمینی به این هیات اختصاص داده شود، خوابگاه خوبی را در استان گیلان و شهرستان رشت احداث می‌کنیم تا تیمهای ملی پایگاه مناسبی در این استان داشته و اردوهای تیم ملی در رشت برپا شود.
انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت، آرش هدایتی با کسب ۱۶ رای از ۲۹ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.