کد خبر : 5838
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

همسر شهید انصاری: روحیه تواضع و فروتنی شهید انصاری در بین مسئولان نهادینه شود

همسر شهید انصاری: روحیه تواضع و فروتنی شهید انصاری در بین مسئولان نهادینه شود
شهیدان انصاری و نورانی هم فکر، هم عقیده و همانند دو برادر بودند.

به گزارش پویشگران گیل:
همسر شهید علی انصاری گفت: شهید انصاری زمانی استاندار گیلان بود با کیسه زباله تمام زباله‌های اطراف استانداری را جمع کرد، این روحیه تواضع و فروتنی باید در بین مسئولان امروز نهادینه شود.
حمیده دانش کاظمی در یادواره شهیدان انصاری و نورانی در سالن همایش‌های تالار مرکزی رشت اظهار کرد: غدیر نقطه شروع زندگی و تحول بشری است و تمام موفقیت‌ها و آرامش امروز را مدیون غدیر هستیم.
وی با اشاره به تحول بنیادین پیامبر (ص) در عصر خویش افزود: پیامبر اکرم جامعه را از احوالات و شرایطی که دختران را زنده به گور می‌کردند به احوالات و شرایط برجسته سازی مقام والای زن، رساند.
همسر تنها شهید استاندار کشور با اشاره به حُب ویژه شهید انصاری نسبت به غدیر و امام علی (ع) بیان کرد: شهید انصاری به حضرت علی (ع) ارادت قلبی داشت و تنها کادویش به من نام (علی) بود.
دانش کاظمی با بیان اینکه غدیر تکمیل کننده رسالت پیامبر (ص) بود، گفت: معرفی ولایت و امامت حضرت علی (ع) در روز غدیر، اکمال کننده رسالت پیامبر (ص) بود.
وی با اشاره نفوذ کلام و قدرت جذب شهید انصاری افزود: در آمریکا که زندگی می‌کردیم اولین نشست و تجمع مسلمانان در آنجا با سخنرانی شهید انصاری برگزار شد و در این همایش‌ها تجمع بزرگی شکل می‌گرفت.
همسر شهید علی انصاری با اشاره به روحیه متواضع و فروتن منشانه نخستین شهید استاندار کشور بیان کرد: شهید انصاری زمانی استاندار گیلان بود با کیسه زباله تمام زباله‌های اطراف استانداری را جمع کرد، این روحیه تواضع و فروتنی باید در بین مسئولان امروز نهادینه شود.
– مردم محوری شهید انصاری شهره خاص و عام بود
دانش کاظمی با بیان اینکه مردم محوری شهید انصاری شهره خاص و عام بود، گفت: آخرت اندیشی، معنویت محوری، تقوا پیشکی و توجه ویژه به مردم از خصایص شهید انصاری بود.
وی ادامه داد: شهید انصاری وجودش آمیخته و در هم تنیده با اخلاص و تقوای الهی بود و به آنچه که باور داشت بینا بود.
همسر تنها شهید استاندار کشور با بیان اینکه شهید انصاری ۸ بار مورد ترور قرار گرفت، گفت: علی انصاری با وجود اینکه ۸ بار مورد ترور بدنامان و منافقین قرار گرفت اما تا زمان شهادت دست از خدمت گذاری و رسالت خویش بر نداشت.
دانش کاظمی با اشاره به ارتباط نزدیک، صمیمی و برادروار شهیدان انصاری و نورانی اضافه کرد: شهیدان انصاری و نورانی هم فکر، هم عقیده و همانند دو برادر بودند.
وی گریزی هم به خاطره ازدواج دخترش با فرزند شهید نورانی زد و افزود: ازدواج دخترم با فرزند شهید نورانی، خواست دو این شهید بود که در خواب به ما ابلاغ شد.
همسر شهید انصاری با بیان اینکه وجود و حیات علی را در کنارم حس می‌کنم، گفت: ازدواج پسر شهید نورانی با دختر شهید انصاری، ثمره سال‌ها برادری، اخوت و دلدادگی این دو شهید بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.