کد خبر : 27775
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

پاسخ شفاف مسئولین گیلان به مطالبات مردم در شبکه باران

پاسخ شفاف مسئولین گیلان به مطالبات مردم در شبکه باران
شبکه باران «پاسخ » شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه‌گری،شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.
ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی،فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی استان با حضورمسئولان ارشد استان، مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.
برنامه«پاسخ » با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه،کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت21:30 به مدت 60 دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.
نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.
نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب وکار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ،وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل‌های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود،مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه‌های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال 1402، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی،وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران،چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسایلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.
تهیه کنندگی این برنامه را محمود رحمتی و اجرای آن را مهدی لطفی برعهده دارد. بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.