کد خبر : 27970
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

دستاوردهای منطقه آزاد انزلی در دومین روز نمایشگاه ایران اکسپو؛

رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری و تجلیل از دو سرمایه‌گذار موفق

رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری و تجلیل از دو سرمایه‌گذار موفق
شرکت سوبار،تولید کننده جت پرینتر و شرکت کوروش پارس، واحد تولیدی لوازم برقی الکترونیک تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در جریان دومین روز از بزرگترین رویداد نمایشگاهی بین المللی کشور،ایران اکسپو ۱۴۰۳، غرفه این منطقه شاهد رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری،تجلیل از دو سرمایه‌گذار موفق و انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری بود.

براین اساس در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو،با حضور حجت اله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری امکان‌سنجی شده این منطقه با ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال که در زمینه‌های صنعتی،بندری،تجاری و گردشگری است رونمایی شد، در نتیجه این رویداد تعداد بسته‌های سرمایه گذاری نخستین منطقه آزاد شمال کشور به ۱۳۵ بسته افزایش پیدا کرد.

دومین رویداد منطقه آزاد انزلی تجلیل از سرمایه گذار برتر منطقه بود که شامل شرکت سوبار،تولید کننده جت پرینتر و شرکت کوروش پارس، واحد تولیدی لوازم برقی الکترونیک می‌شد که با حضور مدیرعامل این سازمان توسط دکتر حجت اله عبدالملکی مورد تقدیر قرار گرفتند.

سومین برنامه کاری این سازمان انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با موسسه همیاری سپهر بانک صادرات بود. بنابراین گزارش تفاهم‌نامه منعقده با موسسه همیاری سپهر بانک صادرات دربرگیرنده محورهای همکاری تجاری، صنعتی، گردشگری، بیمه ای، بندری و لجستیک بوده که فی مابین مدیران عامل دو طرف به امضاء رسید.

گفتنی است آخرین رویداد این سازمان پنل تخصصی چرا در منطقه آزاد انزلی سرمایه‌گذاری کنیم بود که توسط محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به زبان انگلیسی جهت ارائه به فعالین اقتصادی خارجی حاضر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، برگزار شد.

 

منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.