کد خبر : 23450
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

استاندار گیلان:

سرمایه‌گذاری 60 همت در راه گیلان است

سرمایه‌گذاری 60 همت در راه گیلان است
نماینده عالی دولت در گیلان اعلام کرد: ۶۰۰ هزار میلیارد ریال (بالغ بر ۶۰ همت) سرمایه گذاری در راه استان است و به محض شروع کار از آنها رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در سومین روز از دهه مبارک فجر و در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی شهرستان فومن در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه‌گذاران بسیاری در بخش‌های مختلف کشتی‌سازی، فولاد، پتروشیمی، کشاورزی و پایانه صادراتی وارد استان شده اند و مبلغ یاد شده توسط آنها در بخش های یاد شده در استان سرمایه گذاری می‌شود که تا کنون مجوزها صادر شده و به محض شروع کار از آنها رونمایی خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ما عزت و هویت بخشید؛ مردم در طی این ۴۵ سال برخلاف همه تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن و ایجاد موانع بازدارنده در مسیر توسعه،رشد و تعالی کشور هیچ گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب و امام راحل فاصله نگرفتند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در کشور دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: دولت سیزدهم صادق الوعده بوده و به عهد خود به مردم در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی عمل کرده است و این روند ادامه خواهد بود.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان فومن در حوزه‌های مختلف گفت: آسفالت جاده، مقاوم‌سازی پل و ابنیه‌ها و تجهیز سیستم‌های برق‌رسانی از جمله پروژه‌های عمرانی دهه فجر در شهرستان فومن بوده و امروز نیز دستوری مبنی بر نصب کابل‌های برق خودنگهدار صادر شد.

استاندار  گیلان از  ساخت سه دهنه پل در شهرستان فومن خبر داد و افزود: از سه دهنه پل،یک پل به بهره‌برداری رسیده و مراحل ساخت ۲ پل دیگر در حال اتمام کار است.

عباسی با تاکید بر احیای و رفع موانع تولید برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان فومن در دهه فجر بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برخی از واحدهای تولیدی که تعطیل و یا نیمه تعطیل شده بودند امروز در شهرستان فومن از طریق رفع موانع تولید احیا شده و کارگران متخصص مشغول به فعالیت هستند.

عباسی با بیان اینکه برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان فومن ۳۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد:در حوزه مسکن محرومین، مسکن مهر،نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت فومن دارای وضعت خوبی بوده و در هفته‌های آینده، تعدادی از این منازل به متقاضیان داده می‌شود.

وی با اشاره به هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای احداث و نوسازی جاده‌های روستایی در گیلان در دهه فجر افزود: امروز به طور همزمان جاده‌های روستایی در گیلان در برخی از شهرستان‌ها به بهره‌برداری رسیده و به محض آماده‌سازی جاده‌ها در دیگر شهرستان‌ها، سریعا به بهره‌برداری رسیده و دیگر منتظر افتتاح نخواهند بود.

یه گفته نماینده عالی دولت در گیلان در بخش کشاورزی نیز شهرستان فومن نسبت به قبل از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته و تولیدات کشاورزی این شهرستان از حدود یک میلیون تن به ۳.۵ میلیون تن افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.