کد خبر : 21613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

نماینده عالی دولت در شهرستان خمام؛

امروز مسئله طبیعت سبز از نیازهای بشر است

امروز مسئله طبیعت سبز از نیازهای بشر است
جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان خمام به ریاست سرپرست فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری خمام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام، با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند در اصلاح رفتار خانواده در بخش پسماند نقش بسزایی ایفا کنند، گفت: آموزش یکی از ارکان مهم مدیریت جامع پسماند است.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز مسئله طبیعت سبز از نیازهای بشر است، افزود: هرگونه تخریب و بحران و خسارت محیط زیست و منابع طبیعی ناشی از دخالت انسان‌هاست.
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام با اشاره به نیاز انسان به آموزش و یادگیری، یادآور شد: تفکیک زباله از مبدا آموزشی برای بهتر زندگی کردن است و می‌تواند مهم‌تر از سایر آموزش‌ها باشد.
حسن آدمیت زباله را معضل بزرگ دانست و گفت: باید با تفکیک از مبدا، تهدید زباله را به فرصت تبدیل کنیم.
وی برنامه ریزی و اجرای طرح شهردار مدرسه را در سطح مدارس شهر و دهیار مدرسه در سطح مدارس روستا را تمرین مشارکت پذیری و کسب تجربه دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگتر در جامعه برشمرد.
سرپرست فرمانداری خمام، هماهنگی و همکاری تمامی ادارات را در حفظ محیط زیست امری ضروری دانسته و تاکید نمود؛ تمامی ادارت باید نسبت به هماهنگی و همکاری همه جانبه با هم تلاش نمایند تا محیطی سالم و به دور از مخاطرات طبیعی در شهرستان داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام در خصوص جمع آوری و ساماندهی و تفکیک پسماند ،گفت: باید مشوق‌ها جهت انجام امر تفکیک پسماند افزایش یابد و به رستوران داران و کافه داران سطل‌های زباله مخصوص جهت تفکیک زباله تعلق گیرد و در صورت تمکین از مدیریت پسماند به آنها هشدارهای لازم داده شود و نظارت‌ها در این زمینه به صورت مداوم انجام پذیرد .
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🔘 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خمام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.