کد خبر : 28454
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

رئیس اداره آموزش و پرورش استثتایی گیلان:

انجام سنجش سلامت افزون بر ۲۰ هزار نوآموز گیلان

انجام سنجش سلامت افزون بر ۲۰ هزار نوآموز گیلان
عبدی:۲۷ پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان فعال است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئیس اداره آموزش و پرورش استثتایی گیلان گفت: ۲۰ هزار و ۵۵۱ نوآموز تاکنون تحت پوشش سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

جهانگیر عبدی افزود: طرح سنجش کلاس اولی‌ و پیش‌دبستانی‌ از آبان سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود:خانواده‌ها برای نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان باید به سایت آموزش و پرورش http://my.medu.ir مراجعه کنند و با ورود به گزینه دولت من و وارد کردن شماره تلفن همراه به نام «پدر» برای ثبت نام و نوبت‌گیری اقدام نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان عنوان نمود: ۲۷ پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان فعال است و ۲۵۰ نیروی متخصص،سنجش نوآموزان را انجام می‌دهند.

وی بیان نمود: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و بالا بردن عملکرد بهینه فردی،اجتماعی و تحصیلی با هدف پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شود.

شرط اصلی ثبت نام کلاس اول در مدارس،سنجش سلامت است و برای این کار والدین باید به پایگاه‌‌های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش‌آموز ارزیابی ‌شود.

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.