کد خبر : 12002
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:سامانه ۱۳۷ انعکاس دهنده مشکلات و دغدغه‌های شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:سامانه ۱۳۷ انعکاس دهنده مشکلات و دغدغه‌های شهروندان
تسریع در ارائه خدمات به شهروندان با تقویت نواحی شهرداری رشت

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: یقینا سامانه ۱۳۷ در انعکاس مشکلات و دغدغه های شهروندان محترم به مجموعه شهرداری بسیار تاثیرگذار است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا در نشست بررسی طرح ارتقاء عملکرد عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت با اشاره به اینکه در ابتدا باید اهمیت جایگاه سامانه ۱۳۷ را به خوبی بشناسیم،اظهار کرد: یقینا سامانه ۱۳۷ در انعکاس مشکلات و دغدغه های شهروندان محترم به مجموعه شهرداری بسیار تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی شهرداری صرفا همانند برخی دیگر از سازمان ها فقط سامانه ای برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات در اختیار دارد افزود: نیروی کافی در این سامانه حضور ندارد و در مواردی مشاهده کردم که رئیس این مجموعه به واسطه کمبود نیرو در جایگاه اپراتور سامانه ۱۳۷ حضور پیدا کرده و به تماس ها پاسخ می دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدیر یک مجموعه باید فرصت کافی را به منظور ارائه طرح‌های جدید با هدف ارتقای مجموعه در اختیار داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت و تلاش رئیس این سامانه به منظور بهبود عملکرد قابل تقدیر است و این سامانه یک مرکز فوریتی است و باید مباحث مطرح شده در آن پیگیری شودو یقینا وقتی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ برخی از دغدغه ها و مشکلات موجود در سطح شهر را به اطلاع شهرداری می رسانند ، می توانیم با رفع سریعتر آن از وجود مشکلات بزرگتر که گاها حتی به محکومیت شهرداری نیز منتفی شده است پیشگیری کنیم و از همه مهم تر از بروز صدمات جانی و مالی برای شهروندان عزیز جلوگیری نماییم.
کارگرنیا با تاکید به اینکه باید تمامی سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری رشت جایگاه سامانه ۱۳۷ را به عنوان یک مرکزفوریتی بشناسند، بیان کرد: مناطق شهرداری رشت در حال حاضر کاملا ستادی است و تقریبا تمام امورات مناطق شهرداری رشت توسط نواحی انجام می‌شود و هر منطقه در رشت سه ناحیه دارد که در مجموع در سه ناحیه حدود بیست نفر نیرو مشغول فعالیت هستند و یقینا با این تعداد نیرو در ارائه و تسریع خدمات با مشکل مواجه می شوند.
وی با اشاره به اینکه اگر هر فردی در سازمان های زیر مجموعه شهرداری وظایفش را به درستی انجام دهد مراجعات به دفتر شهردار و شورا کاهش پیدا می کند و رضایتمندی شهروندان نیز بیشتر می شود افزود: معتقدم اگر نواحی شهرداری رشت تقویت شود یقینا مشکلات کاهش و در ارائه خدمات به شهروندان تسریع می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شهردار رشت قاطعانه به دنبال برخورد با افراد ناکارآمد است تصریح کرد: رحیم شوقی با افراد ناکارآمد قاطعانه برخورد کرده و این اقدام وی مورد حمایت شورا است و شهردار رشت همواره از نیروهای پرتوان و خدوم نیز حمایت می کند.
کارگرنیا با قدردانی از عملکرد حوزه بازرسی شهرداری رشت گفت: واحد بازرسی شهرداری رشت اخیرا در موضوعات مختلف بسیار پیگیر و پرتوان ظاهر شده است و ما نیز از این حوزه همین انتظار را داریم.
وی با اشاره به اینکه پاکبانان شریف رشت می توانند به عنوان چشمان شهرداری رشت عمل کنند بیان کرد: انتظار می‌رود پاکبانان شریف در محدوده فعالیت‌شان مشکلات مرتبط با حوزه مدیریت شهری را به مجموعه اطلاع دهند.
کارگرنیا با تاکید بر اینکه هر فردی چنانچه به وظایفش به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات و تخلفات رخ نمی دهد افزود: چطور ممکن است اسکلت یک ساختمان خلاف ساز چندین طبقه در محلات رشت بالا برود اما مسئوول منطقه و ناحیه شهرداری بی اطلاع باشد و این اصلا پذیرفتنی نیست.
وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری رشت در قالب پاکبان ، پرسنل نواحی و… در سطح شهر تردد دارند و یقینا تخلفات را می بینند گفت: انتظار می‌رود پرسنل شهرداری رشت، چشمان بینای مجموعه باشند تا ان شاا متخلفین نتوانند با خیال آسوده در گوشه و کنار این شهر با احداث بناهای فاقد استاندارد، موجب بروز مشکلات در حال و آینده برای شهر و شهروندان شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.