کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

برگزاری اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی سازمان اورژانس کشور در اراک

برگزاری اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی سازمان اورژانس کشور در اراک
روابط عمومی باید ابتدا تبلیغ، سپس افکار خود را ارائه کند، دنیا دارد با همه ابزارها و امکانات علیه کشور ما تلاش می‌کند که کشور ما را زمین‌گیر کند ولی نتوانسته که در این ۴۴ سال، این کار را بکند.

به گزارش پویشگران گیل:
اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی سازمان اورژانس کشور دو روزه به میزبانی اراک برگزار شد.
اجلاس دو روزه سراسری مدیران روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، مدیر روابط‌ عمومی سازمان اورژانس و مدیران روابط عمومی اورژانس کل کشور به میزبانی اراک برگزار شد.
در این اجلاس دو روزه، چالش‌های حوزه روابط عمومی، ارتباط با رسانه‌ها، اصول پایه تولید محتوای تصویری، تدوین، کارگاه ایده‌پردازی و بارش افکار و کارگاه خبرنویسی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ایران‌نژاد – رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: روابط عمومی باید همکاران اورژانس به‌خصوص همکاران عملیاتی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
همچنین دکتر یکتاپرست – مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور نیز ضمن بر شمردن عملکرد روابط‌عمومی‌ها، به انسجام و روابط بیشتر مدیران این واحد تأکید کرد و در خصوص اهداف روابط عمومی، گروه‌های مخاطبین و نیازهای آن‌ها و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.
دکتر امانی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این اجلاس اظهار داشت: اهمیت اورژانس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و زحمات آن‌ها قابل‌تقدیر است، درعین‌حال بحث روابط عمومی در اولویت است و موضوع جهاد تبیین وظیفه روابط‌عمومی‌ها را سنگین‌تر می‌کند.
در ادامه دکتر میعادفر – رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: روابط عمومی باید ابتدا تبلیغ، سپس افکار خود را ارائه کند، دنیا دارد با همه ابزارها و امکانات علیه کشور ما تلاش می‌کند که کشور ما را زمین‌گیر کند ولی نتوانسته که در این ۴۴ سال، این کار را بکند.
وی افزود: روابط عمومی یک فن است و باید ضمن ارتقای دانش، تبادل آن نیز در چنین جلساتی انجام شود. همچنین روابط‌عمومی می‌بایست در سخنوری و قلم توانا باشد، یک روابط عمومی باید قدرت تجزیه‌وتحلیل و سعه‌صدر داشته و باید با تعامل مؤثر درون‌سازمانی و برون‌سازمانی طوری تعامل کند که بیننده و یا خبرنگار از آنچه از سوی روابط عمومی مخابره می‌شود را مورد استفاده کند.
گفتنی‌است؛ اجلاس مدیران روابط عمومی‌های کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه به میزبانی شهر اراک، برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.