کد خبر : 3388
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران مطرح کرد؛ افتتاح ۱۵۰۰ واحد صنعتی در کشور

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران مطرح کرد؛ افتتاح ۱۵۰۰ واحد صنعتی در کشور
توسعه زیرساخت ها مورد توجه صمت

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به افتتاح ۱۵۰۰واحد صنعتی در کشور گفت: توسعه زیرساخت ها مورد توجه وزارت صمت قرار دارد.
علی رسولیان در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به توجه مطلوب و نگاه ویژه مسئولان استان به رفع موانع تولید و تسهیل در تولید و تسریع در فعالیت‌های تولید و اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در نقاط مختلف کشور برای برقراری عدالت و توزیع سهم یکسان از سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ و کوچک از سوی این وزارتخانه به جد دنبال می‌شود و در مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، تمرکز ویژه ای بر حوزه صنعت شده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از بنگاه‌های کوچک در دستور کار وزارت صمت است، افزود: بخش تولید کشور طی سال جاری از رشد مناسبی برخوردار بوده و از ابتدای سال تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بهره برداری شده که نوید دهنده رشد تولید است.
وی با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با ۹۳۳ واحد بهره بردار است، گفت: در زمان حاضر ۱۶ هزار و ۸۰۳ نفر در این تعداد واحد بهره بردار بر اساس پروانه اشتغال دارند.
رسولیان اضافه کرد: با توجه به تأکیدات رئیس جمهوری و پیگیری‌های استاندار گیلان و تخصیص اعتبارات مناسب در سفر دولت سیزدهم به این استان، در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه فعالیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.