کد خبر : 3011
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

استاندار گیلان: ایجاد زیرساخت‌ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می‌کند

استاندار گیلان: ایجاد زیرساخت‌ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می‌کند
همراهی، همدلی و وفاق در لایه‌های مدیریتی دولت سیزدهم مثال زدنی است و استمرار این همدلی‌ها توأم با خدمت رسانی صادقانه منجر رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت توجه ماندگاری روستاییان در روستا گفت: ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند.
اسدالله عباسی در جمع مردم رحیم آباد رودسر با تاکید بر مانع زدایی در اجرای پروژه‌ها، افزود: تسهیل بخشی امورات و گره گشایی مسائل مورد توجه همه دستگاه‌های خدمات رسان قرار گیرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه سد پلرود آرزوی دیرینه مردم رودسر است، گفت: اقدامات خوبی برای اجرای پروژه سد پلرود رودسر صورت گرفته است و تا سال آتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
عباسی با بیان اینکه وارث مشکلات و کوتاهی‌های دولت‌های گذشته هستیم، اضافه کرد: همراهی، همدلی و وفاق در لایه‌های مدیریتی دولت سیزدهم مثال زدنی است و استمرار این همدلی‌ها توأم با خدمت رسانی صادقانه منجر رضایتمندی مردم می‌شود.
وی با اشاره به تنش‌های آبی در برخی نقاط گیلان به ویژه رودسر افزود: با افتتاح تصفیه خانه طول لات و همچنین بهره برداری از سد پلرود مشکل آب شرب و کشاورزی شرق گیلان حل می‌شود.
استاندار گیلان از بازدید مشترک استانداران قزوین و مازندران در محورهای مرزی استان خبر داد و بیان کرد: شناسایی محورها، ریشه یابی مسائل و مشکلات و تصمیم گیری درست برای حل مشکلات محورهای مرزی مشترک سه استان در دستور کار این بازدیدها قرار می‌گیرد.
عباسی با اشاره به ظرفیت خوب رودسر در بخش مرکبات و سایر محصولات کشاورزی، اضافه کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی و مرکبات در رحیم آباد رودسر در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به کیفیت و کمیت محصول فندق رودسر، افزود: راه اندازی مرکز تحقیقات فندق که در حال انجام است می‌تواند به کیفی سازی این محصول کمک کند.
استاندار گیلان از ارتقای سیاسی رحیم آباد خبر داد و اضافه کرد: اقدامات و مراحل اولیه شهرستان شدن رحیم آباد انجام شده و بزودی این امر محقق می‌شود.
عباسی، ماندگاری در روستاییان در روستا را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: با فراهم کردن مقدمات زندگی، اشتغال و اقتصاد را در روستاها می‌توان روستایی پویا و با نشاط خلق کرد.
وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه میعادگاه جهاد تبیین است، افزود: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان دستاوردهای نظام و خدمات دولت را در تریبون‌های نمازجمعه برای مردم تبیین کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.