کد خبر : 7358
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

رئیس جدید هیات جودو گیلان انتخاب شد

رئیس جدید هیات جودو گیلان انتخاب شد
خوشبختانه جودو یکی از هیاتهای موفق در گیلان است اما باید شاهد تحول بیشتری در این رشته باشیم و افرادی که به عنوان رئیس در یک هیات ورزشی انتخاب می‌شوند، باید برنامه های ارایه شده خود را با هماهنگی و تعامل با فدراسیون مربوطه و معاونت ورزشی گیلان انجام دهند که چنین انتطاری نیز، از هیات جودو گیلان داریم.

به گزارش پویشگران گیل:
با تشکیل مجمع انتخاباتی رییس هیات جودو گیلان، آرش هدایتی به عنوان رییس جدید این هیات در این استان انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی ریاست هیات جودو استان گیلان روز یکشنبه با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد که در نهایت،آرش هدایتی با کسب ۱۶ رای از ۲۹ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید هیات جودو استان گیلان انتخاب شد.
همچنین مجتبی شهرستانی و کیانوش لیاقت ورز، دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات جودو استان گیلان بودند که مجتبی شهرستانی از این سمت انصراف داد و کیانوش لیاقت ورز نیز در جریان این انتخابات، ۱۳ رای کسب کرد.
با رای اعضای مجمع عمومی هیات جودو استان گیلان و با پیشنهاد رئیس جدید این هیات،نسیم مودب به عنوان نایب رئیس، سجاد پیری به عنوان خزانه دار، محمد فلاح‌پور به عنوان کارشناس خبره و علی خانی‌نیا به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات در گیلان منصوب شدند.
خانه جودو در سه منطقه گیلان احداث شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در جریان انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان اظهار داشت: انتظار داریم که با مساعدت فدراسیون جودو، در سه شهرستان از گیلان خانه جودو احداث شود تا شاهد رشد روزافزون این رشته زیبا در گیلان باشیم.
جهانبخش آرمان افزود: خوشبختانه جودو یکی از هیاتهای موفق در گیلان است اما باید شاهد تحول بیشتری در این رشته باشیم و افرادی که به عنوان رئیس در یک هیات ورزشی انتخاب می‌شوند، باید برنامه های ارایه شده خود را با هماهنگی و تعامل با فدراسیون مربوطه و معاونت ورزشی گیلان انجام دهند که چنین انتطاری نیز، از هیات جودو گیلان داریم.
وی ادامه داد: گیلان از استعداد و ظرفیت خوبی در رشته های ورزشی برخوردار است که استعدادهای درخشان انسانی موجود، این استان را متمایز کرده و به همین دلیل هیاتهای ورزشی باید این استعدادها را بیشتر شناسایی و پرورش دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به رشد روز افزون ورزش در جامعه، در مقابل کم‌کاری‌ها بی‌تفاوت نخواهیم بود و انتظارداریم که جایگاه رشته‌هایی همچون جودو، بیش از پیش در سطح کشور ترقی یابد و اداره ورزش نیز در این راستا همه گونه همکاری را با هیات‌ها خواهد داشت.
در انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.