کد خبر : 25172
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

فاطمه شیرزاد:

منتخبان تلاش در بستر اخلاص به اعتماد عمومی را نشان دهند

منتخبان تلاش در بستر اخلاص به اعتماد عمومی را نشان دهند
خلق حماسه‌ی حضور ملت ایران در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را در راستای سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی به فال نیک می‌گیرم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

فاطمه شیرزاد،کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهر رشت و خمام طی پی پیامی از مردم شهر رشت تشکر نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شْکَرُ النّاسِ اَشْکَرُهُمْ لِلنّاسِ»؛ پیامبر مکر اسلام (ص) فرمود: سپاسگزارترین مردم کسی است که نسبت به مردم سپاسگزارترین فرد باشد.

یازدهم اسفندماه گذشت و جلوه‌ی زیبایی از حماسه‌ی حضور ملت برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی رقم خورد. مردم بزرگ، بصیر و زمان‌شناس این مرز و بوم، بار دیگر برای خلق حماسه ایی نقش آفرینی کردند که تجلی شکوهمند آن عزت و اقتدار این سرزمین را تضمین و ترفندهای شوم دشمنان و بدخواهان را بی‌اثر ساخت. اینجانب که افتخار نامزدی مردم بادرایت و فرهنگ دوست شهرستانهای رشت و خمام را در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتم، برخود لازم می‌دانم حماسه‌ی حضور آحاد جامعه در انتخابات ۱۱ اسفندماه را ارج نهاده و از تمامی

کسانی که با حضور خود در این عرصه‌ی سرنوشت ساز مشارکت داشته و در تعیین سرنوشت آینده‌ی کشور، استان و حوزه‌ی انتخابیه‌ی خویش نقش آفرینی نموده‌اند، قدرانی و سپاسگزاری می‌کنم.

مراتب تشکر اینجانب را که حدود ۳۰ سال تجربه و تلاش خود در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در معرض گزینش شهروندان عزیز رشتی و خمامی قرار دادم، پذیرا باشید.

بی‌شک خلق حماسه‌ی حضور و حرکت جمعی بسوی توسعه و تعالی این سرزمین به مراتب مهمتراز شکست یا پیروزی نامزدها در انتخابات به شمار می‌آید. اگر اینبار مردم عزیز شهرستانهای رشت وخمام اولویت و فرصت خدمتگذاری به این مردم قدرشناس را به رقبای انتخاباتی‌ام داده اند، چه بسا فرصتهای آتی که در بستر تعامل و تفاهم و همراهی همین ملت به پیروزی‌های شیرین و حماسه ساز ختم شود.

اینجانب بار دیگر ضمن قدردانی بسیار از عموم مردم قدرشناس و فهیم که با حضور خود، خاطرات شیرینی از رقابت سیاسی همراه با پیروزی عظیم ملت را در این دوره از انتخابات به ارمغان گذاشتند، خلق حماسه‌ی حضور ملت ایران در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را در راستای سربلندی و عزت روزافزون ایران اسلامی به فال نیک گرفته و بهروزی، آسایش و آرامش همه‌ی هموطنانم را همراه با عاقبت به خیری‌شان از درگاه احدیت خواهانم.

در پایان انتظار می‌رود، تمامی منتخبان این ملت که در پی اعتماد روز گذشته‌ی رای دهندگان، فرصت خدمت‌گذاری و پیگیری اولویت‌ها و مشکلات جامعه‌ی امروز را برای دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی فراهم ساخته اند، تمامی تلاش خویش را و تلاش و تعهد،بکار بسته و پاسخی درخور به این اعتماد عمومی دهند؛ باشد که منشا تحولات سازنده در این مرز و بوم باشند.

ان شاء الله
با احترام فاطمه شیرزاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.