کد خبر : 23073
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۰

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

ضرورت پرداخت به موقع بهای برق مصرفی جهت پیشبرد پروژه‌های گیلان

ضرورت پرداخت به موقع بهای برق مصرفی جهت پیشبرد پروژه‌های گیلان
نیک منش مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

به منظور تعامل و آشنایی با مشترکین برق گیلان،آگاهی‌بخشی و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع موانع و کاهش مشکلات صنایع، جلسه ای با حضور نیک‌منش مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان در دفتر مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با حضور معاونت‌های مالی و پشتیبانی و برنامه‌ریزی و تحقیقات و مدیر دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف برگزار شد.
دشت بزرگ در این نشست ضمن تشریح شرایط شبکه سراسری برق،کمبود ذخایر گاز مایع نیروگاه‌های حرارتی کشور و سهمیه تعیین شده برای مشترک مذکور گفت: پرداخت به موقع بهای برق مصرفی جهت تامین نقدینگی صنعت به منظور پیش برد پروژه‌ها و زیر ساخت‌های استان بسیار ضرورت دارد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن استقبال از طرح توسعه مجتمع فولاد گیلان گفت: تاسیس نیروگاه مولد مقیاس کوچک مزایای بی شماری برای مجتمع فولاد گیلان در زمینه رونق تولید و طرح توسعه آن دارد و شرکت برق منطقه ای گیلان آمادگی مساعدت و حمایت از سرمایه گذاری در این خصوص را دارد.
در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد گیلان با توضیح شرایط کارخانه، نوع تولیدات و ظرفیت تولید فعلی و میزان اشتغال‌زایی در استان به تشریح  پروژه توسعه کارخانه پرداخته و سوالات و ابهامات موجود در این زمینه را بیان نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.