کد خبر : 28554
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

انهدام یک شرکت هرمی در گیلان

انهدام یک شرکت هرمی در گیلان
انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در این شهرستان واقع در غرب گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ محمد رستمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار نمود:اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

وی در ادامه از دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، ماموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند،بیان نمود:متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف کتانی‌های قاچاق در رودبار

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ریو حامل ۲ میلیارد ریال کتانی قاچاق در محور مواصلاتی شمال به جنوب شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه پلیس در راستای برخورد با خودروهای شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو سواری ریو حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی شمال به جنوب شهرستان رودبار مطلع شده و آن را متوقف کردند، افزود: ۶۹ جفت کتانی خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال عنوان و بیان‌ نمود:در این خصوص راننده ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دستگیری عاملان قمه‌کشی، نزاع و رعب و وحشت در رشت

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، ۲ عامل نزاع، قمه‌کشی و رعب و وحشت منطقه احمدگوراب شهرستان رشت توسط پلیس دستگیر شدند.
این گزارش حاکی است در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری، قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و راه‌بندان توسط ۲ نفر با یک میوه‌فروش سیار در منطقه احمدگوراب شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بر این اساس، با توجه به اینکه متهمان از صحنه نزاع متواری شده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات نامحسوس این افراد را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی و آن‌ها را حین تردد در منطقه یخ‌سازی دستگیر و یک تیغه قمه کشف شد.

علت نزاع، اختلاف بر سر محل کاسبی بوده و متهمان ۳۵ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع:خبرگزاری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.