کد خبر : 5133
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

سرپرست فرمانداری رشت: نیازهای اولویت‌دار روستاهای رشت شناسایی شود

سرپرست فرمانداری رشت: نیازهای اولویت‌دار روستاهای رشت شناسایی شود
اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های تقسیم اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اهمیت شناسایی اولویت ها در روستاها و استقبال از ایده های نوین برای محرومیت زدایی گفت: مدیران اجرایی ایده‌های نو برای محرومیت زدایی را شناسایی کنند.
کیا عاشوری در نشست شورای اداری بخش کوچصفهان اظهار کرد: ایجاد وفاق، همدلی و هم افزایی در راستای حل مشکلات مردم سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف راه، آب، برق، گاز و دیگر خدمات کم نظیر است.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تحریم‌های شکل گرفته علیه نظام اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و فشارهای روانی دشمن توانسته به اوج اقتدار و توانمندی برسد.
عاشوری با بیان اینکه دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف چشمگیر است، گفت: از موفقیت‌های علمی گرفته تا توفیقات ارزشمند در حوزه هوا فضا و تسلیحات نظامی و موشکی، به یمن انقلاب اسلامی و جوانان خوش فکر این مرز و بوم رقم خورده است.
وی با تاکید بر لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان افزود: نسل جوان امروز باید از توانمندی، دستاورد و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مطلع شود.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مردم محوری دولت سیزدهم بیان کرد: بدون شک حضور میدانی در بین مردم فرصتی ارزشمند برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی، حضور مستمر در بین آنان شناخت درست مشکلات و ارائه راهکارهای اجرایی و رضایتمندی شهروندان کمک شایانی می‌کند.
عاشوری با اشاره به اهمیت شناسایی اولویت‌های نیازمندی روستاها و استقبال از جوانان مستعد و ایده‌های نوین در رفع محرومیت‌ها، تصریح کرد: مدیران اجرایی، با شناسایی و فهرست ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغال روستاها و همچنین تلاش برای افزایش بهره مندی از زیرساخت‌ها مانند آب، برق و راه مناسب، زمینه برخورداری روستاییان از زندگی ایده آل را فراهم آورند.
عاشوری، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های تقسیم اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان دانست، ادامه داد: تخصیص اعتبارات از دستگاه محوری به پروژه محوری تغییر پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی اعتبار محرومیت زدایی آب شهرستان رشت اضافه کرد: یک سوم اعتبارات استانی آب در بخش محرومیت زدایی به رشت رسید و کارهای خوبی در این بخش انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.