کد خبر : 9389
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

برترین وزنه‌برداران گیلان انتخاب شدند

برترین وزنه‌برداران گیلان انتخاب شدند
رضا رخشایی از لنگرود نیز در رقابت‌های وزن ۸۹ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش پویشگران گیل:
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی گیلان جام رمضان، جمعه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت‌ها که توسط هیات وزنه‌برداری و با همکاری تربیت بدنی سپاه قدس گیلان برگزار شد، زبده‌ترین وزنه‌برداران این استان از شهرهای مختلف حضور داشتند که در قالب ۱۴ تیم و در اوزان مختلف، در سالن اختصاص وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
آریا محرابی در پایان این مسابقات و در وزن ۵۵ کیلوگرم از رشت به مقام قهرمانی رسید، در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز مهدی اقلیمی از رودسر عنوان نخست را به خود اختصاص داد و در پایان رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدجواد بخشی از بندرانزلی اول شد.
همچنین در پایان رقابت‌های وزن ۷۳ کیلوگرم، رضا خلیف از تیم بسیج مقاومت سپاه قدس گیلان عنوان نخست و مقام قهرمانی را تصاحب کرد و در رقابت‌های وزن ۸۱ کیلوگرم نیز، سیدسپنتا حاکم‌زاده دیگر وزنه‌بردار تیم بسیج مقاوت سپاه قدس گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی این وزن شد.
رضا رخشایی از لنگرود نیز در رقابت‌های وزن ۸۹ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. همچنین سبحان جبارنژاد از لاهیجان در پایان مسابقات وزن ۹۶ کیلوگرم و سامیار ممیز از بندرانزلی در رقابتهای وزن ۱۰۲ کیلوگرم عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.
همچنین در پایان رقابتهای وزن ١٠٩ کیلوگرم مسعود حیدری و آریا پایدار در وزن مثبت ١٠٩ کیلوگرم هر دو از شهرستان لنگرود موفق شدند عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی گیلان جام رمضان، به نفرات برتر اوزان مختلف، حکم، مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.