کد خبر : 8358
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی: جهاد تبیین ماموریت دینی و انقلابی است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی: جهاد تبیین ماموریت دینی و انقلابی است
مردم گیلان در حمایت ار آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب همیشه جزء لبیک گویان بودند چنانکه در حماسه هشت دی در دفع فتنه ٨٨ مردم ولایتمدار این استان پیش قراول شهرهای دیگر شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین یک پدیده مالی، پولی، اقتصادی، تشکیلاتی و سازمانی نیست بلکه یک ماموریت دینی و انقلابی است.
حجت الاسلام روح الله حریزاوی در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب اظهار داشت: جهاد تبیین به عنوان ماموریت دینی و انقلابی وظیفه جوانان مومن و انقلابی است.
وی با اشاره به طراحی دشمن در هر لحظه بیان داشت: کامنت گذاری مصداق امر به معروف و نهی از منکر است که سواد رسانه ای و آموزش می‌خواهد.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان ضرورت توجه به جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این ارتباط باید ایستاد، مقابله و تلاش کرد ربطی به بودجه دولتی ندارد، کاری همگانی است.
در جنگ رسانه تحریف تاریخ حرف اول را می زند
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در آیین اختتامیه جشنواره حبیب با اشاره به نقش مهم رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها در جنگ نرم نقش بسزایی دارند که باید آن را جدی گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن اظهار داشت: دشمن در جنگ رسانه ای و شبیخون فرهنگی هویت زنان، مردان و جوانان ما را نشانه گرفته اند. در جنگ رسانه تحریف تاریخ حرف اول را می‌زند لذا اهل ایمان باید به رسانه و بیان هنرمندانه مسلح شوند.
وی با اشاره به استقبال از جشنواره استانی حبیب ویژه تولیدات رسانه ای تشکل های دینی و فعالان رسانه ای بیان داشت: جشنواره حبیب جهت دهی تشکل‌های دینی برای جهاد تبیین است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در ادامه با اشاره به نقش گیلان در حوزه های انقلابی اظهار داشت: مردم متدین و انقلابی گیلان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بزرگترین کاروان کمک به رزمندگان را رقم زدند.
حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: مردم گیلان در حمایت ار آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب همیشه جزء لبیک گویان بودند چنانکه در حماسه هشت دی در دفع فتنه ٨٨ مردم ولایتمدار این استان پیش قراول شهرهای دیگر شدند.
آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب (تولیدات رسانه ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه ای گیلان) عصر امروز چهارشنبه با معرفی نفرات برتر در تالار مرکزی رشت برگزار شد.
۵۱۲ اثر به دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حبیب استان گیلان توسط ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی در محورهای تعطیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی و مسجد و محله آثارشان را ارسال شد ضمن اینکه ۳۴ نفر از فعالان رسانه ای نیز آثارشان را در حوزه جمعیت و خانواده ارایه دادند.
این جشنواره برای دومین سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با هدف ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌ها، ترغیب هیات‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای و افزایش کیفیت بازتاب رسانه ای فعالیت هیات‌ها و حفظ ارتباط با هیات‌ها، شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای آنها برگزار شد.
در این مراسم نفرات برتر در هر محور معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.