کد خبر : 25735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

مدیرعامل شرکت سیمان خزر:

دیدار و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه ملی است

دیدار و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه ملی است
دکتر جمال امیدی:استقامت و بصیرت خانواده معزز شهدا یادآور ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و اخلاص در اعتقادات و عبادت ایشان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

همزمان ایام گرامیداشت روز شهدا،مدیرعامل و جمعی از همکاران شرکت سیمان خزر با حضور در منزل شهید محمود زره‌پوش، یکی از شهدای بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان گیلان با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر در دیدار با خانواده شهدا را در آستانه سال جدید گفت: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور،کار عظیمی انجام داده‌اند و دیدار و تکریم این بزرگواران یک وظیفه ملی است.

وی افزود: استقامت و بصیرت خانواده معزز شهدا یادآور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اخلاص در اعتقادات و عبادت ایشان می‌باشد.
جمال امیدی همچنین تاکید داشت : برای خدمت‌گذاری به مردم در سنگر تولید، همواره وصایا و رهنمودهای شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و و در همین راستا همیشه ملتمس دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم.

شرکت سیمان خزر پنج شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و شهید محمود زره‌پوش متولد سال اسفند ۱۳۳۲ از شهدای جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۵ بوده که در سال ۱۳۶۳٫۷٫۲۳ به استخدام شرکت سیمان خزر درآمده بود.

منبع: روابط عمومی شرکت سیمان خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.