کد خبر : 23246
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۸

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

روابط عمومی بایستی به ذینفعان داخلی نیز توجه کند

روابط عمومی بایستی به ذینفعان داخلی نیز توجه کند
دکتر علی حزنی:اجرای برنامه‌های افکارسنجی جوانی جمعیت با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفر یکی از برنامه‌های روابط عمومی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر سیدعلی حزنی،مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نشست مدیران روابط عمومی کلان منطقه یک کشور گفت: که روابط عمومی بایستی به سمت ذینفعان داخلی نیز توجه کند.
دکتر حزنی در این نشست ضمن تاکید بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در نمود بیرونی سازمان، افزود: روابط عمومی ضمن توجه به نمود بیرونی سازمان و پاسخگویی به افکار جمعی، می‌بایست به همان اندازه، به ذی نفعان داخلی را نیز توجه نموده تا باعث رشد و تعالی درون سازمانی شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه، با اشاره به فعالیت‌های نوآورانه مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اجرای برنامه‌های افکارسنجی جوانی جمعیت با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه، تعریف ماهیت فعالیت سامانه ۴۴۰۱، برگزاری کارگاه خودشناسی و توسعه فردی برای فرزندان نخبه کارکنان، اصحاب رسانه و اعضای هیئت علمی،برگزاری پویش انتخاب مجری برتر با شرکت بیش از ۶۵ نفر از کارکنان دانشگاه، برگزاری دو پویش اتاق کار سبز و سفره شب یلدا و  تهیه‌ی ویدیوی اخبار صد ثانیه‌ای به صورت هفتگی به عنوان گوشه‌ای را از عملکرد ۹ ماهه‌ی مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.