کد خبر : 6364
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

برگزاری آیین دانش‌آموختگی۴۱۰ دانشجوی پردیس فرهنگیان بنت‌الهدی صدر

برگزاری آیین دانش‌آموختگی۴۱۰ دانشجوی پردیس فرهنگیان بنت‌الهدی صدر
اعتقاد داریم با دستان و افکار پویای شما نه تنها کشور بلکه دنیا را می‌توانید، متحول کنید.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در آیین پنجمین دوره مراسم دانش آموختگی دانشجویان معلم پردیس فرهنگیان بنت ‌الهدی صدر با بیان اینکه ۴۱۰ معلم جوان زن به جمع معلمان کشور اضافه شد.
محمد فائزی در مراسم دانش آموختگی ۴۱۰ دانشجوی دختر پردیس فرهنگیان بنت الهدی صدر رشت که در تالار مرکزی رشت برگزار شد؛ با اشاره به ضرورت بهره گیری از تجربیات سرآمدان تعلیم و تربیت اظهار داشت: به کارگیری روش های تدریس نوین و مهارت های ارتباطی با دانش آموزان و همچنین تقویت اندوخته های پیشین و همراه کردن آن با مهارت های جدید از اولویت های نومعلمان در ورود به عرصه تعلیم و تربیت است. وی با اشاره به اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای این قانون رقابت سالم در بین معلمان به وجود آمده است و معلمان با توجه به شایستگی های متعدد و کسب مهارت‌های متنوع دسته بندی می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با ضروری دانستن هدف گذاری و برنامه‌ریزی مدون در زندگی خطاب به دانشجویان دیروز و همکاران امروز گفت: ادامه تحصیل و تمرکز در فعالیت‌های پرورشی و آموزشی و در یک کلام امید به اتفاقات خوب در آینده از ویژگی های این دوره است چرا که اعتقاد داریم با دستان و افکار پویای شما نه تنها کشور بلکه دنیا را می توانید متحول کنید.
گفتنی است در پنجمین دوره مراسم دانش آموختگی دانشجو معلمان دختر بنت‌الهدی صدر از خانواده شهید اصغری تقدیر شد. اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.