کد خبر : 15977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

رئیس شورای اسلامی رشت: فرزندان ایران در لباس نیروی انتظامی ثابت نمودند،آماده ایثار و شهادت هستند

رئیس شورای اسلامی رشت: فرزندان ایران در لباس نیروی انتظامی ثابت نمودند،آماده ایثار و شهادت هستند
محمدحسین واثق کارگرنیا: هفته نیروی انتظامی را محضر فرزندان این آب و خاک که مُلبس به این لباس مقدس و پُر افتخار مشغول خدمت به هم میهنانشان هستند تبریک عرض می نمایم و حضور سی ساله در جمع خانواده بزرگ و ایثارگر نیروی انتظامی را برای خود افتخار و عنایتی بزرگ از سوی باریتعالی می دانم.

به گزارش پویشگران گیل : رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیامی صادر نمود. در متن این پیام آمده است:
فرزندان غیور ایران اسلامی در لباس پُر افتخار نیروی مقتدر انتظامی همواره اثبات کردند که برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش های والای آن همواره آماده ایثار و شهادت هستند.
نیروهای انتظامی اعم از کمیته های انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ‌و در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تاکنون برای حفظ تمامیت ارضی کشور عزیزمان و مبارزه با قاچاقچیان و اشرار و مُخلین امنیت و اقتدار کشور ، لحظه ای درنگ نکرده و شهدا و جانبازان فراوانی را تقدیم نظام و ملت عزیز کرده اند .
رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است.
دلاورمردان و شیرزنان نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب با اقتداء به پیر مرادشان خمینی کبیر (ره) و پس از آن با تبعیت از رهبر بزرگ انقلاب حضرت امام خامنه اي، مقتدرانه در برابر تمامی حملات ، فشارها و تهمت ها ایستادگی کرده و خم به ابرو نیاورده اند.
هفته نیروی انتظامی را محضر فرزندان این آب و خاک که مُلبس به این لباس مقدس و پُر افتخار مشغول خدمت به هم میهنانشان هستند تبریک عرض می نمایم و حضور سی ساله در جمع خانواده بزرگ و ایثارگر نیروی انتظامی را برای خود افتخار و عنایتی بزرگ از سوی باریتعالی می دانم.

محمدحسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامي شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.