کد خبر : 2372
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

استاندار گیلان:

استاندار گیلان: دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند

استاندار گیلان: دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند
دولت از فکرهای نو و ایده پردازی‌های جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف گفت: دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند.
اسدالله عباسی در جمع اهل تسنن و تشییع رضوانشهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگری‌های جانبازان و ایثارگران است.
وی، وحدت را عامل اصلی موفقیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: در شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دور از خط کشی‌ها و دسته بندی‌های سیاسی و جناحی در کنار هم در برابر دشمن صف آرایی کردیم.
استاندار گیلان با اشاره به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی در ادوار مختلف، بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام دنبال ایجاد تفرقه در ابعاد مختلف است.
عباسی با اشاره به وحدت مثال زدنی اهل سنت و شیعه در گیلان، اضافه کرد: مردم اهل سنت و تشییع گیلان عزتمندانه و با کمال آرامش و وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.
وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها، افزود: هفته وحدت بهترین نماد برای تبیین همدلی بین اهل تسنن و تشییع است.
استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: دولت از فکرهای نو و ایده پردازی‌های جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند.
عباسی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور در یک سال اخیر، بیان کرد: رویکرد مردمی بودن و میدانی بودن دولت در گیلان در حال پیاده سازی است.
وی با بین اینکه تقویت زیرساخت‌ها در گیلان با جدیت دنبال می‌شود، افزود: اتصال خط ریلی رشت به آستارا یکی از پروژه‌های مهم ملی در گیلان است که در حال اجرا است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.