کد خبر : 3427
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

استاندار گیلان: رفع مشکلات و ارتقای کارخانه چوکا نیازمند یک برنامه عملیاتی است

استاندار گیلان: رفع مشکلات و ارتقای کارخانه چوکا نیازمند یک برنامه عملیاتی است
قرارگاه احیاء شرکت چوکا و صنایع مرتبط نیز تا ۱۵ روز آینده تشکیل خو اهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
اسدالله عباسی از تشکیل قرارگاه احیاء شرکت چوکا برای رفع این کارخانه خبر داد.
استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با تاکید بر اینکه نیاز است تا یک سازمان مشخصی متولی چوکا باشد، گفت: رفع مشکلات، احیا و ارتقای کارخانه چوکا و صنایع مرتبط با تامین اجتماعی کشور در گیلان نیازمند یک برنامه عملیاتی است.
وی با اشاره به موضوع مطرح شده در این جلسه مبنی بر تشکیل قرارگاه احیاء چوکا و صنایع مرتبط افزود: تشکیل قرارگاه‌های جهادی در موضوعات مختلف برای رفع مشکلات موثر است.
استاندار گفت: مواردی که مربوط به اختیارات ما در استان است را حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.
عباسی با بیان اینکه علاوه بر چوکا، احیاء مجموعه فرش گیلان نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: در یک دوره زمانی فرش گیلان، حرف اول را می‌زد، اما به هر دلیلی از بین رفت در حالی که این مجموعه دارای ظرفیت بزرگی است.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت توجه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی در استان خاطر نشان کرد: ارتقاء درمانگاه‌های تحت پوشش تامین اجتماعی دارای قابلیت شبانه روزی توجه شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در این دیدار با اشاره به در نظرگرفتن برنامه عملیاتی و زمانبندی شده برای شرکت صنایع کاغذ و چوب ایران «چوکا» گفت: قرارگاه احیاء شرکت چوکا و صنایع مرتبط نیز تا ۱۵ روز آینده تشکیل خو اهد شد.
میرهاشم موسوی افزود: با تشکیل قرارگاه احیاء شرکت چوکا، افرادی را معرفی خواهم کرد و همه اختیارات به یک فرد واگذار خواهد شد.
وی گفت: رفع نشدن مشکلات کارخانه چوکا به ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته برمی گردد و احیاء شرکت چوکا ضمن سادگی به یقین سختی‌هایی خواهد داشت و مشکل فقط مساله پول نیست.
وی درباره پیچیدگی‌های احیاء شرکت افزود: سختی و پیچیدگی احیاء شرکت چوکا به این معنی است که باید اراده‌ای برای این کار وجود داشته باشد و به طور طبیعی باید با اراده قوی و توانایی برای این مهم تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.