کد خبر : 22264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۱

نماینده عالی دولت در شهرستان خمام:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر رسالت بسیار مهمی است

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر رسالت بسیار مهمی است
جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان خمام به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان خمام به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور امام جمعه و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمام، معاون فرماندار، بخشداران و سایر مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری شهرستان خمام برگزار شد.
مهندس آدمیت سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه‌ فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی از مهمترین مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و امسال علیرغم توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی مردم عزیز ما چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام با اعلام اینکه همه دستگاه‌‌ها و مسئولان در حال برنامه ریزی جهت حضور پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر هستند یادآور شد: تبیین و به نمایش درآوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر رسالت بسیار مهمی است که باید همه کمیته‌ها و مسئولین این مهم را دنبال کنند.
آدمیت با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با در نظر گرفتن امید آفرینی، دشمن شناسی و جهاد تبیین مدنظر است؛ بر ضرورت روایتگری صحیح و اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی‌ها در سطح معابر شهر تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.