کد خبر : 1675
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

سرپرست شهرداری رشت: لندفیل سراوان در آینده نزدیک به آغوش طبیعت باز می‌گردد

سرپرست شهرداری رشت: لندفیل سراوان در آینده نزدیک به آغوش طبیعت باز می‌گردد
جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه گردشگری و اشتغال‌زایی با رعایت امور زیست‌محیطی در تالاب عینک در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت طی گفتگویی از پیشرفت 40 درصدی لندفیل سراوان خبر داد و گفت: لندفیل سراوان در آینده نزدیک به آغوش طبیعت باز می‌گردد.
یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما از پیشرفت 40 درصدی لندفیل سراوان خبرداد و گفت: لندفیل سراوان در آینده نزدیک به آغوش طبیعت باز می‌گردد.
وی بابیان اینکه «در حدود ۴ماه که توفیق داشتم در جایگاه سرپرستی شهرداری به مردم شهر رشت خدمت کنم گفت: در پایان سال 1401 خدمات خوبی ارائه شد.
یزدانی خاطر نشان کرد: در این مدت به موضوعات مختلفی پرداخته شد از جمله؛ ساماندهی وضعیت پسماند سراوان( لندفیل) که حدود 37 سال بود بر زمین مانده بود و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی میتوانیم به مردم عزیز رشت این نوید را بدهیم که در آینده نزدیک« لندفیل سراوان» به آغوش طبیعت باز می گردد.
– افزایش روزانه ظرفیت تولید کارخانه کود آلی از 150 به 1000 تن
سرپرست شهرداری رشت همچنین از افزایش ظرفیت تولید کارخانه کود آلی از 150الی 200 تن به حدود 800 تن اشاره کرد که در دوره سرپرستی وی در حال وقوع است.
– افزایش راندمان تولید آسفالت کارخانه آسفالت شهرداری رشت
یزدانی سپس از افزایش راندمان آسفالت کارخانه آسفالت شهرداری رشت در این دوره با ثبت رکورد روزانه هزار تن خبر داد و گفت این راندمان تولید در دوره های قبل در بهترین حالت به 150تن در روز رسیده بود.
– آسفالت محلات کمتر برخوردار شهر
وی یکی دیگر از اقدامات مهم شهرداری رشت را در ۴ ماهه اخیر آسفالت محلات کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: « در این مدت آسفالت محله های حاشیه ای شهر که سال ها رنگ آسفالت ندیده بودند، آسفالت شدند»
وی یادآور شد: آسفالت خیابانهای اصلی شهر نیز در روز های آتی در دستور کار قرار میگیرد.
– حل مسأله ترافیکی شهر رشت
سرپرست شهرداری رشت در ادامه این گفتگو به اقدامات شهرداری در راستای حل معضل ترافیکی کلانشهر رشت اشاره کرد و گفت: در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در حوزه ترافیکی شهر صورت گرفته که از جمله می‌توان به احداث کمربندی رینگ 90 متری شهر با استفاده از مسیر کانال« ژ ۵» (حاشیه آبرسانی) و خرید چندین دستگاه اتوبوس درون شهری نام برد.
– عامل ایجاد شده فی مابین شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با دستگاه ها رمز موفقیت مدیریت شهری
یزدانی در ادامه بابیان اینکه «هیچ کاری بدون تعامل قابل انجام نیست» از تعامل خوب شهرداری، شورای شهر  و دستگاه های اجرایی، استانداری و مسولین قضایی استان خبر داد که در همه امور مدیریت شهری برقرار است.
وی نمونه بارز این تعامل را ساماندهی تالاب عنوان کرد و افزود: با کمک استاندار محترم و معاونین محترم مربوطه و دستگاه قضا موفق شدیم در زمینه ساماندهی وضعیت تالاب عینک توفیقات خوبی به دست آوریم بطوریکه این تالاب هم اکنون در اختیار شهرداری است و به زودی لایروبی آن را در دستور کار قرار خواهد گرفت.
یزدانی یادآور شد: همچنین جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه گردشگری و اشتغال‌زایی ناشی با رعایت امور زیست‌محیطی در نیز در تالاب عینک در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: پیگیری این امور میسر نمی‌شد مگر با تعامل راهگشا و همدلی راهبردی با استفاده از تمامی ظرفیت ها
سرپرست شهرداری رشت در پایان ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن شهردار جدید رشت شاهد اتفاقات خوب و اقدامات رو به جلو در راستای توسعه و رفاه حال شهروندان باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.