کد خبر : 457
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:دشمن با اهرم رسانه سعی در تخریب هویت زنان مسلمان دارد

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:دشمن با اهرم رسانه سعی در تخریب هویت زنان مسلمان دارد

به گزارش پویشگران گیل: نشست خبری دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و  بانوان رسانه ای در سالن اجتماعات سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزارشد. سرهنگ مهدی پارسا ،رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به ظرفیت و اهمیت بانوان رسانه ای تصریح کرد:۶۰

به گزارش پویشگران گیل:
نشست خبری دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و  بانوان رسانه ای در سالن اجتماعات سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزارشد.
سرهنگ مهدی پارسا ،رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به ظرفیت و اهمیت بانوان رسانه ای تصریح کرد:۶۰ درصد از جمعیت  رسانه کشور را بانوان تشکیل می دهند که دشمن با اشرافیت به نقش و اهمیت این مهم با شگردهای چون« انقلاب زنان» با اهرم رسانه سعی در تخریب هویت زنان مسلمان داشته که با تلاش و حضور بموقع اصحاب رسانه کل کشور در جنگ ترکیبی با تولید محتوا مناسب درجهت بیان حقایق  نظام برآمده و با و لبیک به فرمان رهبر در جهاد تببین ، عملکردهای نظام را در حوزه های مختلف را با ابراز  رسانه ای  به مرحله ظهور و بروز رساندند.
وی با بیان اینکه عدم روایت انقلاب اسلامی روایت منفی از سوی دشمن را درپی خواهد داشت گفت:انقلاب مسلمان به زنان مسلمان هویت داد تا توانایی خودرا در موضوعات مختلف….به بروز و ظهور برسانند از این سو انتظار از اصحاب رسانه است که  نگذارید دشمن با تحریف واقعیت ها به اهداف شوم خود دست یابد.
سرهنگ پارسا از ابتکار بسیج رسانه گیلان در جشنواره رسانه ای حریم رسالت کشور گفت و اظهارکرد: گیلان در جشنواره حریم رسالت سال گذشته با دریافت ۱۰۲۲ اثر از ده استان کشور و خوش درخشیدن توانست با هماهنگی لازم از سوی سازمان بسیج رسانه کشور به عنوان قطب رسانه ای بانوان کشور معرفی شود.
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری جشنواره حریم رسالت درسال جاری بصورت ملی استفاده از ظرفیت بانوان رسانه ای کشورهای اسلامی با محورهای تولید محتوا را مطرح کرد‌.
سرهنگ پارسا ورود توانمندی بانوان رسانه های ملی در عرصه خبر،رسانه و فضای مجازی ،ایجاد بستر رسانه ای برای روایت دستاوردهای بانوان درعرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ..‌ درنظام مقدس اسلام ،ایجاد بستر مناسب برای ثبت خاطرات، نظرات مهارت ها تجربیات  و توانمند ی های زنان در اقشار مختلف به منظور جمع‌آوری سند سازی، معرفی رسانه ای  چهره زن در تراز انقلاب به عنوان الگو و معرفی و شناخت بانوان رسانه ای  را از اهداف مهم جشنواره حریم رسالت برشمرد.
وی از هشت محور در دومین جشنواره حریم رسالت گفت و افزود: زن در جهان اسلام، زن، اشتغال، کارآفرینی، حجاب زن مسلمان در کاهش ناهنجاری‌ها، نقش زنان در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و نقش زن در استحکام خانواده، زن در رسانه‌های غربی و تببین جایگاه زن در غرب و اسلام و نیز الگوی سوم زن مسلمان و افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از محورهای مهم این جشنواره  می باشند.
سرهنگ پارسا با بیان اینکه هدف اصلی جشنواره حریم رسالت نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی زنان  می باشد از ۱۱ قالب برای جشنواره رسانه ای حریم رسالت گفت و افزود: قالب های جشنواره رسانه ای ؛گزارش تحقیقی و تحلیلی ،خبر ، مصاحبه ،یادداشت،سرمقاله،اینفو گرافی ،موشن گرافی ،کلیپ، عکس،مستند  و پادکست پیش بینی شده است .
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان زمان فراخوان جشنواره را از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲تصریح کرد : شرکت کنندگان می‌توانند  آثار رسانه ای تولید شده خود از ۳۰ تیر ۱۴۰۱ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ با ۵ اثر درقالب  ارسال کنند که در اختتامیه اوایل مهر به مناسبت هفته وحدت به ۴ نفر برگزیده  هر قالب  تندیس جشنواره نفر اول و جوایز نفیس دیگر به برگزیده های رتبه های مختلف اهدا می شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.