کد خبر : 3383
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان
بازرسی‌های سرزده از تمامی عمده و خرده فروشان میوه و صیفی جات تا واقعی و متعادل شدن نرخ‌های میوه و تره بار

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل صمت گیلان از برخورد با افزایش دهندگان قیمت میوه و تره بار در استان خبر داد و گفت: اتحادیه‌ها و مدیران میادین میوه و تره بار نظارت‌های خود را بیشتر کنند.
تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید سرزده از میدان بار آزادی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام علی الخصوص سیب زمینی، پیاز و موز پذیرفتنی نیست و قیمت‌گذاری خودسرانه معنایی ندارد.
وی با اشاره به اینکه بار غرفه‌های گران فروش توقیف و با واحدهایی که بدون ارائه اسناد و مدارک اقدام به افزایش خودسرانه قیمت می‌کنند، برخورد می‌شود، افزود: رؤسای اتحادیه‌ها و مدیران میادین میوه و تره بار با دقت بیشتری نظارت کنند.
پورحیدری با بیان اینکه اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می‌کند و باید نظارت جدی تری را در آینده از خود نشان دهد، ادامه داد: با اتحادیه‌های متخلف نیز در قالب کمیسیون نظارت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
مدیرکل صمت گیلان به بازرسی‌های سرزده از تمامی عمده و خرده فروشان میوه و صیفی جات تا واقعی و متعادل شدن نرخ‌های میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: تا قیمت‌ها به حالت منطقی و عادلانه بازنگردد با متخلفین صنفی به صورت قاطع برخورد می‌شود.
وی ضمن تکلیف به همه اتاق‌های اصناف گیلان تاکید کرد: رؤسای اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف،جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی به قید فوریت با اخلالگران بازار به صورت جدی در قالب تیم‌های نظارتی برخورد نمایند و گزارش روزانه را به ستاد ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.