کد خبر : 8712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد

شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد
چرا سال‌هاست شهر رشت درباره تالاب عینک رشت به هیچ سرانجامی نرسیده است و هر بار یک مشکلی را در این باره مطرح می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت در جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت گفت: اعضای شورای ششم برای خدمت به مردم شهر صدایشان بلند است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت در جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه اعضای شورای ششم برای خدمت به مردم شهر صدایشان بلند است، اظهار کرد: تقسیم اعضای شورا به گروه‌های چند نفره اصلا پذیرفتنی نیست و همه ما تمام هم و غم خودمان را برای رفع مشکلات باید به کار بگیریم.
علیرضا تاج شهرستانی با بیان اینکه مردم رشت به یازده نفر برای حضور در شورا رای داده اند افزود: انتصاب برخی از مدیران به اعضای شورا کار درستی نیست و هر مدیری که توانمند و لایق است ، می تواند در هر دورانی جایگاهش حفظ شود.
وی با تاکید به اینکه اگر اعضای شورا درباره رنگ آمیزی جداول ،رفع مشکلات پل‌های عابر پیاده مکانیزه و … تذکر می‌دهند در واقع خواسته شهروندان را مطرح و پیگیری می کنند افزود: اگر مدیری توانایی کار کردن با اعضای شورا را ندارد می تواند اعلام کند و متاسفانه کارها در شهرداری رشت بسیار به کندی پیش می رود و حتی برای احداث سرویس های بهداشتی بارها تذکر داده شد.
شهرستانی با اشاره به اینکه مدیران شهرداری رشت نیز ساکن این شهر هستند، افزود: چطور می شود که مدیران شهرداری رشت،خرابی پل‌های مکانیزه ، وضعیت نامطلوب فضای سبز، کمبود مخازن زباله در کوچه‌ها ،آسفالت نامناسب مناطق مختلف سطح شهر و… را در شهر می‌بینند اما عملا هیچ اقدامی انجام نمی‌شود.
وی به وضعیت تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: چرا سال‌هاست شهر رشت درباره تالاب عینک رشت به هیچ سرانجامی نرسیده است و هر بار یک مشکلی را در این باره مطرح می‌کنند.
شهرستانی با بیان اینکه شهردار رشت نباید به دنبال عکس گرفتن و کارهای تبلیغاتی بیهوده باشد، تصریح کرد: مدیران شهرداری رشت عزم خود را برای خدمت به کار بگیرند تا رشت واقعا در مسیر توسعه قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.