کد خبر : 4696
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛ ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛ ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در گیلان
با مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، شاهد افزایش سرعت پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن خواهیم بود و امیدواریم واحدها را براساس دوره ساخت به مردم تحویل دهیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲۵ هزار واحد شهری و روستایی در دست ساخت است، گفت: شاهد افزایش ۳۵ درصدی تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن هستیم.
هادی رحمانی، از افزایش ۳۵ درصدی سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: با اعلام وزارت راه و شهرسازی، دولت اقدام به ارائه بسته‌های حمایتی برای طرح نهضت ملی مسکن خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن برای سازه های صنعتی ۸۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است، افزود: برای سازه‌های سنتی نیز ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در یک گفت وگوی خبری، با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان، عنوان کرد: برای ۳۱ هزار واحد زمین تامین کردیم.
رحمانی، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲۵ هزار واحد شهری و روستایی در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: با مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، شاهد افزایش سرعت پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن خواهیم بود و امیدواریم واحدها را براساس دوره ساخت به مردم تحویل دهیم.
وی تعداد ثبت نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن را بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۲۱ هزار و ۸۰۳ نفر واجد شرایط شدند و تاکنون حدود ۷۰۰۰ نفر واریز وجه داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.