کد خبر : 386
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۴

افزایش ترانزیت و صادرات کالا از بندرانزلی به روسیه

افزایش ترانزیت و صادرات کالا از بندرانزلی به روسیه

به گزارش پویشگران گیل: در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با هیات بلند پایه بخش دولتی و تجاری روسی برافزایش ترانزیت و صادرات کالا از بندرانزلی به روسیه تاکید شد. هیات تجاری روسی متشکل از مسئولین بخش‌های دولتی و خصوصی این کشور از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های مجتمع بندری انزلی بازدید و پس از

به گزارش پویشگران گیل:
در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با هیات بلند پایه بخش دولتی و تجاری روسی برافزایش ترانزیت و صادرات کالا از بندرانزلی به روسیه تاکید شد.
هیات تجاری روسی متشکل از مسئولین بخش‌های دولتی و خصوصی این کشور از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های مجتمع بندری انزلی بازدید و پس از آن با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای گسترش همکاری‌ها دیدار و به تبادل نظر پرداختند.
در این نشست بررسی فرصت‌های همکاری مشترک،افزایش تبادلات تجاری، نقش حائز اهمیت و راهبردی بنادر گیلان در کریدور شمال جنوب، گسترش روابط در زمینه‌های ترانزیتی و فعالیت‌های تجاری، سبقه قدیمی مجتمع بندری انزلی در تجارت با کشورهای حاشیه دریای خزر، افزایش ترانزیت و صادرات کالا از بندرانزلی به روسیه،ضرورت تسریع لایروبی در بنادر روسیه و همچنین تشریح توانمندی‌های بنادر روسیه توسط هیات تجاری این کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.