کد خبر : 5590
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

معاون کمیته امداد گیلان کمک ۸۶ میلیارد تومانی مردم گیلان به فرزندان یتیم

معاون کمیته امداد گیلان کمک ۸۶ میلیارد تومانی مردم گیلان به فرزندان یتیم
مردم می‌توانند با ارسال عدد 013 به سامانه پیامکی 30003333 اقدام به شرکت در این طرح کنند.

به گزارش پویشگران گیل
معاون کمیته امداد گیلان، از شرکت بالغ بر هزار گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار گیلان بالغ بر 86 میلیارد تومان به یتیمان و محسنین کمک کردند.
حسین جهانگیری، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر هزار نفر از مردم استان گیلان در طرح اکران ایتام و محسنین شرکت کردند، گفت: کمیته امداد استان گیلان 127 هزار خانواده تحت پوشش دارد که 11 هزارنفر فرزند یتیم و محسنین هستند.
وی با اشاره به آغاز طرح اکرام ایتام از 20 سال گذشته، اظهار کرد: این طرح تلاش می کند تا با حمایت از مردم خیر و نیکوکار استان نسبت به رفع بخشی از آلام خانواده‌ها و کمک به رشد و تحصیل فرزندان یتیم و محسنین اقدام کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان فرزندان یتیم را فاقد والدین و محسنین را دارای پدر ناتوان در اداره خانواده دانست و اضافه کرد: کمیته امداد استان با حمایت خیرین نسبت به جمع آوری کمک های مردم اقدام می‌کند.
جهانگیری با بیان اینکه مردم می توانند خودشان فرزند یتیم را انتخاب و نسبت به سرپرستی اش اقدام کنند، ادامه داد:شرکت در طرح اکران ایتام و محستین چند روش دارد و مردم می‌توانند از طریق سامانه «ekram.emdad.ir» فرزند مورد نظر خود را انتخاب و مشخصات او را مشاهده کنند.
وی از امکان واریز مستقیم کمک‌های ماهانه مردم به حساب فرزندان یتیم و محسنین با شماره کارت بانکی 16 رقمی خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد 013 به سامانه پیامکی 30003333 اقدام به شرکت در این طرح کنند.
جهانگیری مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح شهرستان و تماس با شماره 013333۶۵710 را از دیگر راه ها دانست و بیان کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار گیلان بالغ بر86 میلیارد تومان به یتیمان و محسنین کمک کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.