کد خبر : 26853
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

استاندار گیلان:

وجود حافظان و قاریان قرآن، هدیه پرودگار به جهان اسلام است

وجود حافظان و قاریان قرآن، هدیه پرودگار به جهان اسلام است
دکتر عباسی: نوجوانان و جوانان که با قرآن ارتباط قلبی گرفته و قاری و یا حافظ قرآن هستند برکات الهی برای جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان در حسینیه بنیاد شهید و امورایثارگران به همت نهادهای کمیته امداد حضرت امام (ره)، اوقاف و امورخیریه، بنیاد شهید و استانداری در آستانه افطار برگزار شد.

 استاندار گیلان در این مراسم معنوی با بیان اینکه توجه به آیات قرآن کریم منجر به آرامش در زندگی دنیوی و اخروی انسان می‌شود، اظهار کرد:بسیار خوشحالیم که در ماه رمضان ماه نزول قرآن توفیق پیدا کردیم در جمع کودکان، قاریان و این محفل قرآنی حضور پیدا کنیم.

 وی با تأکید بر لزوم توجه به آیات قرآن کریم در زندگی مادی و دنیوی افراد و به ویژه مسؤولان گفت: قطعا خداوند پاداش روزه‌داری و شب زنده‌داری و عزاداری شب‌های قدر را به ملت شریف ایران خواهد داد.

نماینده عالی دولت در گیلان، وجود حافظان و قاریان قرآن را هدیه پرودگار به جمهوری اسلامی و جهان اسلام دانست و بیان نمود: نوجوانان و جوانان که با قرآن ارتباط قلبی گرفته و قاری و یا حافظ قرآن هستند برکات الهی برای جمهوری اسلامی هستند که کشور را از بسیاری از توطئه‌ها در امان نگه خواهند داشت.

عباسی با بیان اینکه قرآن حیات دنیا و آخرت برای بشریت است،تصریح کرد: قرآن بدون شک حیات جاویدان است و هر آنچه ما انسان به آن نیاز داریم در آیات قرآن کریم آمده است لذا امیدوارم همگان پیرو مسیر قرآن و شهدا باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: همگان با قرآن کریم زندگی کنیم، مرگمان با قرآن باشد و با این کلام الهی محشور شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.