کد خبر : 23635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

استاندار گیلان:

پیشرفت‌های امروز،استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است

پیشرفت‌های امروز،استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است
عباسی:وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در جریان برگزاری همایش شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل و در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تصور نمی شد که روزی ایران در بخش‌های مختلف اعم از تولید،پزشکی،علمی، تسلیحاتی و دانش بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز به مدد جوانان ایرانی در بخش‌های مختلف به رتبه‌ و جایگاه ارزنده ای در همه بخش‌ها دست یافتیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به همراهی و هم افزایی مردم با مسئولان در همه ادوار، مشارکت آنان در عرصه های سرنوشت ساز را شایسته تقدیر خواند و تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه انسجام و وحدت ملی را به اثبات می رسانند.

وی با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات در گیلان،اضافه کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی در ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

استاندار گیلان ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان به ویژه مردم سیاهکل همانند گذشته مشارکت فعالی در انتخابات پیش رو خواهند داشت و سرنوشت چهار سال آینده را طوری رقم بزنند که با افتخار اعلام کنیم مردم سیاهکل پیشرو در مشارکت هستند.

عباسی گفت:مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد،نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسئولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانتدار باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که نه از داوطلبی حمایت و نه مخالفت خواهیم کرد،افزود؛ وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد،افزود: پروژه های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت.

عباسی روند اجرای شمار قابل توجهی از پروژه های بزرگ گیلان را مطلوب ارزیابی و گفت: بزودی طرح‌های عظیمی از استان با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح و تعدادی از آن هم تا هفته دولت 1403 بهره برداری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.