کد خبر : 26452
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۵

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

توقیف خودروی شوتی با بیش از ۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

توقیف خودروی شوتی با بیش از ۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
سردار حسین حسن‌پور: ۴ دستگاه خودرو شوتی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان توقیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار حسین حسن‌پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با اقدامات فنی ۲ دستگاه خودرو وانت مزدا و یک دستگاه خودرو نیسان شوتی را در محور شمال به جنوب شهرستان رودبار و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را حین تردد در شهرستان بندرانزلی شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۳۷۸ قلم انواع لوازم یدکی خودرو، ۷ هزار و ۱۰۳ قوطی نوشابه انرژی‌زا، یک هزار و ۲۴۸ عدد لیوان و ۴۱ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد غذایی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متهمان این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق ۱۶ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود،تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.