کد خبر : 542
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

دستور ویژه شهردار بر شناسایی درختان فرسوده محدوده شهر رشت

دستور ویژه شهردار بر شناسایی درختان فرسوده محدوده شهر رشت

به گزارش پویشگران گیل: شهردار رشت به مدیران مناطق پنجگانه و رئیس سازمان سیما و منظر شهری دستور ویژه داد تا در اسرع وقت، نسبت به پایش و شناسایی درختان فرسوده کل محدوده شهر اقدام کنند. رحیم شوقی،شهردار رشت ضمن دستور ویژه به مدیران مناطق پنجگانه و مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت به مدیران مناطق پنجگانه و رئیس سازمان سیما و منظر شهری دستور ویژه داد تا در اسرع وقت، نسبت به پایش و شناسایی درختان فرسوده کل محدوده شهر اقدام کنند.
رحیم شوقی،شهردار رشت ضمن دستور ویژه به مدیران مناطق پنجگانه و مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت جانی و مالی به شهروندان در زمان وزش بادهای شدید فصلی و موسمی، باید در اسرع وقت نسبت به شناسایی درختان فرسوده سطح شهر اقدام شود.
شهردار رشت پایش و شناسایی درختان فرسوده در کل محدوده مناطق پنجگانه شهر رشت در اسرع وقت توسط مدیران مناطق و سازمان سیما و منظر را خواستار شد و گفت حوزه های اشاره شده باید برنامه جامع حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری و توسعه آن را به سرعت تدوین و اجرایی کنند تا نتایج آن برای شهروندان قابل لمس باشد.
شوقی ضمن تاکید بر لزوم هرس به موقع درختان، اصلاح فضای سبز بلوارها و میادین سطح شهر اضافه کرد: حفظ ساختار، بازپیرایی، فرم دهی شاخه های درختان و ایجاد فضای مطلوب تر برای شهروندان اهمیت زیادی در زیبایی منظر شهری و جلوگیری از وقوع برخی حوادث نظیر سقوط درختان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.