کد خبر : 27806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

حضور گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو

حضور گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو
محمدیان: حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان برای جذب سرمایه گذار واقعی مهیا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر حسین محمدیان با بیان اینکه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود،گفت: گیلان در سه،بخش اطلاعات لازم را در حوزه‌های مربوطه در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان قرار می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان افزود:در این نمایشگاه زنجیره‌های ارزش در بخش‌های مختلف شامل؛ محصولات کشاورزی(استان گیلان با حدود ۲۰ محصول کشاورزی رتبه یک تا پنجم کشور را داراست)،گردشگری(اقدامات درحال انجام جهت توسعه این صنعت) و نوغانداری،نساجی و صنایع پوشاک ارائه خواهد شد؛ این زنجیره‌ها عملکرد گذشته و فعالیت‌های درحال انجام، نگاه و چشم انداز آینده استان را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح نمود: در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری استان گیلان نیز اقدامات جدید این خطه ارائه می‌شود، باتوجه به آنکه بخشی از این سرمایه گذاری‌ها در حال انجام است با در اختیار قرار دادن عرصه به فعالان اقتصادی فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها آغاز شده و مقدمات انجام تعداد دیگری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری هم فراهم شده است تا در آینده نزدیک سرمایه گذاری در این نقاط شروع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ادامه داد: همچنین حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان برای جذب سرمایه گذار واقعی مهیا شده است که امید است با حضور سرمایه گذاران زمینه توسعه تولید و بهبود اشتغال استان فراهم شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرایط مطلوب برای تجار و بازرگانان فراهم شده تا سرمایه گذاران سایر استان‌ها بتوانند بصورت رو در رو با سرمایه گذاران داخل گیلان به مذاکره و گفت و گو بپردازند.

وی در پایان گفت: تعدادی از این تفاهم‌نامه‌ها به سه زبان انگلیسی، روسی و عربی برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده شده است تا تجار و سرمایه گذاران بدون صرف وقت این تفاهم‌نامه‌ها را امضا کنند و در آینده هم تفاهم‌ها و توافقنامه‌ها قابل رصد و پیگیری باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.